دانلود و خرید کتاب به ما گفته نشد مارک اپستین ترجمه سارا ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به ما گفته نشد اثر مارک اپستین

کتاب به ما گفته نشد

معرفی کتاب به ما گفته نشد

کتاب به ما گفته نشد نوشته روان‌شناس مجرب، مارک اپستین، روش‌هایی برای غلبه بر خود و تمرین‌هایی برای مراقبه به مخاطبان ارائه می‌کند. این کتاب را با ترجمه سارا ابراهیمی می‌خوانید.

مینی‌بوک‌ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که با هدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه شده‌اند. مینی بوک‌ها با انتخاب و اشاره به نکات اصلی یک کتاب، امکان دریافت بهتر از متن اصلی را به خوانندگان می‌دهند و درعین‌حال محتوایی مستقل، قابل‌فهم و کاربردی هستند. 

درباره کتاب به ما گفته نشد

خود پنداری یا منیت یک بیماری است که همه ما آن را داریم و اگر چه این خود بزرگ پنداری این ادعا را دارد که به نفع ما کار می کند اما همیشه عامل تخریب اهداف بزرگ ماست. در حقیقت «من» بزرگ‌‌ترین مانع و بزرگ‌ترین امید ماست. ما در مقابل خودمان می‌توانیم دو رویکرد مختلف و متفاوت داشته باشیم: یا در اختیار خودمان باشیم و یا منیت خود را تحت کنترل بگیریم. انتخاب با ما است.

اما اگر تصمیم گرفتیم که این منیت را تحت کنترل خود در بیاوریم باید چه کار کنیم؟ مارک اپستین که روان درمانگر مشهور آمریکایی است در کتاب به ما گفته نشد، به ما روش این کار را نشان می‌دهد. او روش‌های تازه در مورد مدیتیشن یا همان مراقبه به ما می‌دهد که اثربخشی و کارآیی‌شان اثبات شده است. علاوه بر این، با تجربه‌ای که او در کارش دارد و هم چنین  بر اساس پژوهش‌های محققان، مزایای درمانی مدیتیشن هم تایید شده است. 

این کتاب نمونه‌های مفید و تمرینات جالبی برای سلامت روان ما دارد. این کتاب یک رویکرد تازه برای کنترل خود بزرگ پنداری معرفی می‌کند و به ما روشی می‌دهد که به کمک آن می‌توانیم خودمان و منیت‌مان را تحت کنترل درآوریم.

کتاب به ما گفته نشد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب به ما گفته نشد برای تمام کسانی که به روش مراقبه ایمان و اعتقاد دارند، مفید است. اگر به دنبال اثری می‌گردید که به شما کمک کند تا هم به سلامت روانتان کمک کنید و هم بر خودتان غلبه کنید، این کتاب انتخاب خوبی برای شما است. 

درباره مارک اپستین

مارک اپستین در سال ۱۹۵۳ متولد شد. او نویسنده و روان درمانگر آمریکایی است که از کالج هاروارد و دانشکده پزشکی هاروارد فارغ التحصیل شده است. او عموما تعالیم بودا را با رویکردهای آسیب زیگموند فروید تلفیق می‌کند و اغلب در مورد رابط بودیسم و روان درمانی می نویسد.

بخشی از کتاب به ما گفته نشد

زندگی به‌اندازه کافی همراه با استرس و اضطراب است؛ از پول و نگرانی‌های شغلی گرفته تا روابط و سیل دائمی حواس‌پرتی‌هایی که در میان آن غوطه‌ور هستیم؛ بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از افراد به دنبال تسکین روانی هستند تا به آنها کمک شود که همه چیز را در ذهن خود مرتب کرده و با وضوح بیشتری به مسائل مختلف نگاه کنند.

مراقبه نه‌تنها می‌تواند به حضور بیشتر در لحظه و مشکل حواس‌پرتی شما کمک کند بلکه می‌تواند به شما کمک کند تا افکار وسواسی خود را شناسایی کرده و نسبت به رفتارها و مسائل مربوط به روابط خود، آگاهی کسب کنید مانند ملاقات با پزشکان مختلف. یک تفاوت بزرگ میان روش‌های درمانی پزشکان روان‌درمانگر با مراقبه است و آن این است که مراقبه رایگان است!

نظرات کاربران

Mo gl
۱۴۰۰/۰۳/۲۴

این کتاب راجع به مراقبه هست اما نه راجع به انجام مراقبه و شرح تکنیک های اون بلکه راجع به خواص اون هست فقط یه تکنیک پیش پا افتاده از مراقبه هم توش هست بنظرم اصلا بدرد نمیخوره احتمالا خیلی خلاصه شده

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
به دو دلیل مغز ترجیح می‌دهد از زمان حال دور بماند. اولین مورد این است که لحظه حال، جدید و غیرقابل‌پیش‌بینی است. حواس مختلف ما در هر لحظه، اطلاعاتِ محرک‌های جدیدی را گردآوری می‌کنند، این بدان معنی است که احساسات ما دائماً از یک‌لحظه به لحظه دیگر تغییر می‌کنند. در مورد دوم، وقتی چیزی ناخوشایند در لحظه حال وجود دارد، مغز به افکار قدیمی و آشنا برمی‌گردد؛ بنابراین مغز ترجیح می‌دهد تا بیش از آنکه با حالِ حاضرِ ترسناک، جدید و غیرقابل‌پیش‌بینی سروکار داشته باشد، به ذهنی قابل‌اعتماد با اضطراب‌هایی آشنا، عقب‌نشینی کند.
سجاد احمدی

حجم

۱۵٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱ صفحه

حجم

۱۵٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان