دانلود و خرید کتاب آداب کلی لباس پوشیدن پگی پست ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آداب کلی لباس پوشیدن

کتاب آداب کلی لباس پوشیدن از مجموعه کتاب‌های جامع آداب معاشرت است. این اثر به ما می‌آموزد چطور در هر شرایط و موقعیتی آراسته و زیبا به نظر برسیم. 

این اثر نوشته پگی پُست، آنا پست، لیزی پست، دانیل پست سنینگ است و آن را با ترجمه مریم تقدیسی می‌خوانید.

درباره کتاب آداب کلی لباس پوشیدن

آیا لباس پوشیدن هم آداب مخصوص به خود را دارد؟ بله، باید با آداب کلی لباس پوشیدن آشنا باشیم تا بتوانیم برای هر مناسبتی شایسته‌ آن لباس بپوشیم. همه‌ی ما در برخوردی که با آدم‌ها داریم و به خصوص برخورد اول، توجهمان به لباسی که او پوشیده است جلب می‌شود. بسیاری اوقات افراد را بر اساس لباسی که پوشیده‌اند قضاوت می‌کنیم. گاهی ممکن است به خاطر لباس نامناسب دیگران احساس ناراحتی یا معذب بودن بکنیم.

در گذشته قوانین بسیاری وجود داشت که برای هم مناسبت یا موقعیتی راهکار ارائه می‌کرد و به نوعی تکلیف انسان را تعیین می‌کرد. اما امروزه از این قوانین خاص خبری نیست و انسان‌ها می‌توانند با آزادی عمل بیشتری پوشش و لباسشان را انتخاب کنند؛ اما به طور کلی ما باید برای موقعیتی که در آن حاضر می‌شویم، لباس بپوشیم. آشنایی با فرهنگ مکانی که به آنجا می‌رویم و حتی اعتقادات مردمی که با آنان سروکار داریم نیز به ما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشیم.

این کتاب اطلاعاتی مفید و خواندنی در اختیارمان قرار می‌دهد تا علاوه بر آشنایی با آداب پوشش، بتوانیم نظر مثبت اطرافیان را به خود جلب کنیم.

کتاب آداب کلی لباس پوشیدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب آداب کلی لباس پوشیدن را به تمام افرادی که برای داشتن ظاهری آراسته احترام قائلند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آداب کلی لباس پوشیدن

وقتی لباس مناسب می‌پوشید احساس راحتی می‌کنید. دانستن این موضوع که در هر مناسبتی چه باید بپوشید دشوار اما ممکن است.

در بسیاری از محیط‌ها اغلب قانونی در کار نیست و شما باید از شعور خود و از میزان اطلاعاتی که درباره آن مناسبت دارید برای لباس پوشیدن استفاده کنید. هروقت برای لباس‌پوشیدن شک دارید بهترین راه این است به جایی که می‌خواهید بروید تلفن بزنید و اطلاعاتی بگیرید.

مناسب و باملاحظه لباس پوشیدن در احترام به رسوم فرهنگی، مذهبی و منطقه‌ای هم ریشه دارد. در برخی از مکان‌های عبادتی پوشیدن لباس راحت و دم‌دستی اشکالی ندارد ولی در برخی گردهمایی‌های مذهبی پوشیدن هر چیزی غیر از بهترین لباس‌هایتان بی‌احترامی محسوب می‌شود.

مناسب با موقعیت لباس بپوشید. اگر می‌خواهید هیئت‌مدیره‌ای را برای پذیرش برنامه یا طرحی متقاعد کنید بهتر است کت و شلوار یا کت و دامن هماهنگ بپوشید. ولی اگر با یکی از مشتریان شرکت رسانه‌ای قرار ملاقات دارید که پوشیدن جین و تی‌شرت در آنجا متداول است، رسمی لباس پوشیدن شاید این پیام را به آن‌ها منتقل کند که با فرهنگشان آشنایی ندارید.

توجه به آرایش هم مانند توجه به لباس پوشیدن، احترام شما را به خود و دیگران نشان می‌دهد. واژه‌های کلیدی در این زمینه «تمیز» و «مرتب» هستند. شما با بی‌بندوباری در نحوه لباس پوشیدن و بهداشت فردی اطرافیانتان را از خودتان دلسرد می‌کنید.

نظرات کاربران

کاربر ۵۵۷۵۶۱۴
۱۴۰۱/۱۱/۲۸

هیچ محتوایی ندارد، در ۲۰ صفحه حرفایی که خودتون (چه بسا بهتر) بلد هستید را اینجا فقط تایپ کردند

m karimipour
۱۴۰۲/۰۳/۰۲

چیز جدیدی نداره

فائزه
۱۴۰۰/۰۳/۱۴

مزخرف بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۱۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان