دانلود و خرید کتاب من چگونه تئوری پردازی می کنم؟ هنری مینتزبرگ ترجمه محمدحسین نقوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من چگونه تئوری پردازی می کنم؟ اثر هنری مینتزبرگ

کتاب من چگونه تئوری پردازی می کنم؟

انتشارات:محمدحسین نقوی
امتیاز:
۴.۹از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب من چگونه تئوری پردازی می کنم؟

کتاب من چگونه تئوری پردازی می کنم؟ نوشته هنری مینتزبرگ است که با ترجمه محمد حسین نقوی منتشر شده است. این کتاب سعی دارد اساس تئوری‌پردازی برای علوم اجتماعی را بررسی کند. 

درباره کتاب من چگونه تئوری پردازی می کنم؟

بســیاری از ما ســال‌های طلایی عمرمــان را در دانشــگاه و کلاس‌های درس ســپری کرده‌ایم. آن‌جا تاکید زیادی بر روش‌های اســتاندارد تحقیق می‌شد. اما من بــه ندرت پژوهش‌هایــی را دیده‌ام کــه نتایج آنها مخاطــب را به وجد آورد، یا پژوهش‌گرانی که ایده‌ها و آثار بدیعی داشــته باشــند. از همه ســو، صدای بی‌فایده بودن پژوهش‌های دانشــگاهی در ایران، خصوصا در حوزه علوم اجتماعی شنیده می‌شــود، اما کســی به پای این دغدغه‌ها نمی‌نشیند تا گره از کار بگشــاید. یکی از سولات حل نشــده برای من همیشه این بوده که تئوری‌پردازان بزرگ، چگونه چنین تئوری‌های زیبا و توصیف‌های جالبی را از یک پدیده فراهم می‌کنند؛ این تئوری‌ها کــه انبوه دانش علوم اجتماعی در دنیا را می‌سازد چگونه خلق می‌شــوند.

 هنری مینتزبرگ، متفکری متفاوت و دگراندیشـی اســت کــه تئوری‌هایش تاثیر زیادی در دنیای مدیریت داشــته‌اند در کتاب من چگونه تئوری پردازی می کنم؟ جواب تمام سوالات بالا را می‌دهد.

خواندن کتاب من چگونه تئوری پردازی می کنم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به علوم اجتماعی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

محمد
۱۳۹۹/۱۰/۰۵

عالی بود ... هر چقدر از جالب و جذاب و متفاوت بودن این کتاب بگم کمه، این کتابچه برای همه پژوهشگران علوم انسانی و اجتماعی برای همه استادهای دانشگاه ما برای هر کس که انتخاب میکنه زندگی اکادمیک داشته باشه

- بیشتر
Zmoradi
۱۳۹۹/۱۰/۰۵

خطوط این کتابچه، خواننده رو با خودش همراه می کنه، ترجمه، خوب هست و پاورقی های بجا، حق مطلب رو بهتر ادا کرده. من خیلی از خوندنش به وجد اومدم و اون رو به همه پژوهشگران علوم انسانی، توصیه میکنم:)

افشین
۱۳۹۹/۱۱/۱۰

بسیار لذت بردم از مطالعه کتاب. به طوری کلی مینتزبرگ قصد داره بگه انقدر نگاه خشک به امر پژوهشنداشته باشیم و گاهی هم بهش مثل اثر هنری نگاه گنیم‌ اثری که از درون پژوهشگر میجوشه و منجر میشه به معرفتی

- بیشتر
سبا
۱۳۹۹/۱۰/۰۵

کتاب خوبیه و در واقع یه دنیای متفاوتی از آنچه ما از دانشگاه و تحقیق و پژوهش میشناسیم هست. خواندنش خالی از لطف نیست.

زهرا
۱۳۹۹/۱۰/۰۹

فوق العاده بود. محتوا ترجمه و صفحه آرایی خیلی خوب بود. به نظر من کتاب خیلی مهمیه حتی اگر اکادمیک هم نباشید این کتاب خواندن داره.

کاربر 1286634
۱۳۹۹/۱۰/۰۹

عالی بود، این کتاب حال من را خوب کرد. اگر پژوهش کیفی اینه که مینتزبرگ میگه، پس چی میگن این اساتید ما در دانشگاه؟

کاربر ۲۷۵۸۵۵۹
۱۴۰۱/۰۸/۰۶

کتاب بسیار عالی و کاربری است،لطفا صوتی این کتاب و آماده شود.باتشکر

jjzarei
۱۴۰۰/۰۲/۰۳

مینتزبرگ در زمرهٔ موجوداتی است که بودشان تماماً خیر است، و مطالعه آثارشان بینش‌افزاست، و نگاه آدم‌ها را به قبل و بعد تقسیم می‌کند. این مقاله، نوشته‌ای عمیق و بی‌تکلف از نابغه حوزه مدیریت و سازمان است.

ﻓﺮاﻧﻚ
۱۳۹۹/۱۰/۰۶

زیبا، دلنشین و متفاوت بود:))

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان