دانلود و خرید کتاب با این کتاب خودت را نو نوار کن!
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با این کتاب خودت را نو نوار کن! اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

کتاب با این کتاب خودت را نو نوار کن!

معرفی کتاب با این کتاب خودت را نو نوار کن!

کتاب با این کتاب خودت را نو نوار کن نوشته‌ موسی زمان زاده دربان و محمد جولایی تهرانی است. این کتاب مطالب بسیار مفیدی برای داشتن، بدنی سالم به ما می‌آموزد. با کتاب با این کتاب خودت را نو نوار کن! بدن خود را سم‌زدایی کنید.

درباره کتاب با این کتاب خودت را نو نوار کن!

برای سالم سازی و سلامت بدن هر فردی باید دستورات پزشکی و تغذیه و نوع استفاده از گیاهان و ... را از مجرب‌ترین عالمان روز بیاموزد و مورد استفاده قرار دهد، پاکسازی بدن از سموم و به عبارتی سم‌زدایی بدن از مهم‌ترین نکاتی است که هر کس باید آن را اجرا کند، تاثیر میوه، سبزیجات و رو آوردن به غذاهای سنتی و دوری از غذاهای فست فودی و شیمیایی و ... از نکاتی است که همه باید رعایت کنند، نحوه‌ی از خواب بیدارشدن، نشستن و بلند شدن و دوری از استرس و مسائل تنش‌زا از دیگر اصول زندگی است. موثرترین راه پاکسازی بدن از سموم خوردن میوه‌های خام و سبزیجات است. این کار علاوه بر سم‌زدایی و بیرون راندن مواد زاید از روده‌ها، انرژی بدن و قدرت تمرکز را افزایش داده و شاید حتی قدرت دید مثبت شما به زندگی را نیز بالا برد.

خواندن کتاب با این کتاب خودت را نو نوار کن! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد و سلامت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب با این کتاب خودت را نو نوار کن! 

راه‌کارهای تغییر تفکر کمال‌گرایانه مشابه راه‌کارهای استفاده شده درمورد سایر انواع تفکر اضطرابی‌ست. اولا بررسی شواهدی که نشان‌دهندهٔ این افکار است مفید خواهد بود تا اینکه صرفا آنها را به عنوان مسئلهٔ حقیقی بپذیرید. برای مثال، اگر فکر می‌کنید همیشه باید تأثیر خوبی بر دیگران در حین صحبت با آنها داشته باشید، از خودتان بپرسید که آیا من تا به حال چیز مضحکی جلو دیگران گفته‌ام؟ اگر جواب‌تان مثبت است، کدام مورد بوده است؟ اگر شما مانند سایر افراد بودید، در آن وضعیت چه اتفاقی پیش می‌آمد؟ شاید شما برای یکی دو دقیقه مورد تمسخر واقع شده باشید و یا کسی نگاه مسخره‌ای به شما کرده باشد و یا شاید هم کسی به شما بی‌توجهی کرده باشد. آیا این امر پیامد مهم و بلند مدتی داشته است؟ اگر این طور نیست، آیا می‌توان گفت که این مسئله به ما می‌گوید که، باید از وضعیت‌هایی که گفتن حرف‌های احمقانه را در پی خواهد داشت، اجتناب کنیم؟ آیا همه تلاش‌هایی که برای اجتناب از احمقانه به نظر رسیدن انجام می‌دهید ارزشمند است؟

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه

حجم

۶۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان