دانلود و خرید کتاب بدن قوی و تراشیده برد شوئنفلد ترجمه فرشید نزاکتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بدن قوی و تراشیده اثر برد شوئنفلد

کتاب بدن قوی و تراشیده

معرفی کتاب بدن قوی و تراشیده


بدن قوی و تراشیده کتابی نوشته برد شوئنفلد است که تمرینات با وزنه ویژه بانوان (مبتدی تا پیشرفته) را در خود جای داده است.

 برد شوئنفلد تا کنون به صدها هزار نفر از خوانندگان آثارش در افزایش قدرت، چربی سوزی و ساختن ترکیب بدنی رویائی شان کمک کرده است. حالا او برنامه‌ای تازه برای یک نسل جدید خلق کرده است. بدن قوی و تراشیده برنامه‌ای بر پایه علم است که در عین سا‌گی بسیار موثر عمل می‌کند.

در این برنامه ابتدا نیازها و اهداف‌تان مشخص می‌شود و سپس دانش و طرح لازم برای رسیدن به آن‌ها در اختیارتان قرار می‌گیرد. بدن قوی و تراشیده کمک خواهد کرد تا به نتیجه برسید و حفظش کنید. چهار فاز تمرینی در کتاب وجود دارد که شما را از نقطه‌ای که در آن هستید به سمت نقطه‌ای که مورد نظرتان است می‌رساند و به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد.

شروع کار با ایجاد زیرساخت مناسب برای عضله‌سازی خواهد بود و پس از آن به سوی ساختن و شکل دادن بدن دلخواه حرکت ادامه پیدا می‌کند. هرچه پیشرفت می‌کنید برنامه‌ها هم پیشرفته‌تر می‌شود. ضمن اینکه به سمت هیکل رویایی حرکت می‌کنید تنوع، حرکات جدید و برنامه‌های تمرینی مختلفی را تجربه می‌کنید.

برای تضمین اینکه از برنامه‌ها بیشترین استفاده را ببرید در بدن قوی و تراشیده روی ۱۱۷ حرکت تمرینی که اثرات اثبات شده‌ای روی شکل دا‌دن عضلات و بخش‌های مختلف بدن دارند (از جمله پاها، شکم، سرشانه، بازوها و …)، تکیه شده است.

علاوه بر راهنمای گام به گام اجرای حرکات و تصاویر تمام رنگی که تکنیک اجرایی را مشخص می‌کنند، برای اجرای تکرارها، ریتم اجرایی و عملکرد بهینه در هر حرکت هم نکات مهمی را پیدا خواهید کرد. در این کتاب همچنین یاد می‌گیرید که چگونه تمرینات هوازی، ارتباط بین ذهن-عضله و تکنیک‌های تصویرسازی را که اثرات مثبت‌شان اثبات شده است را در برنامه‌ها بگنجانید.

بدن قوی و تراشیده راهنمای قدم به قدم شما در رسیدن به اهدافتان که می‌تواند شکل دادن بازو، نمایان کردن عضلات شکم، خوش فرم ساختن بالاتنه، ایجاد انحنا در پاها و عضلات سرینی یا همه این موارد باشد. کتاب حاضر شما را برای رسیدن به هیکلی که همیشه رویای آن را داشتید همراهی خواهد کرد.

 خواندن کتاب بدن قوی و تراشیده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه بانوانی که به زیبایی و تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند، مخاطبان این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

sareh
۱۴۰۲/۱۰/۱۸

لطفاً این کتاب را به بی‌نهایت اضافه کنید

zhreh
۱۴۰۰/۰۶/۰۷

تمرینات خیلی خوبی در کتاب داده شده ، ترجمه خوبی هم داره .

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان