دانلود و خرید کتاب گیتار دامیز مارک فیلیپس ترجمه بهرام محتشمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گیتار دامیز اثر مارک فیلیپس

کتاب گیتار دامیز

معرفی کتاب گیتار دامیز

کتاب گیتار دامیز اثر مارک فیلیپس و جان چپل یکی از مجموعه کتاب‌های دامیز در زمینه آموزش موسیقی است.

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ی وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

کتاب گیتار دامیز مرجعی است کاربردی  که کار شما را در اموختن گیتار آسان خواهد کرد. انواع سبک‌های موسیقی از سبک راک‌ _ ‌بلوز و جاز گرفته تا موسیقی محلی و موسیقی کلاسیک با رویکرد به نواختن گیتار به تفصیل شرح داده شده‌اند؛ گذشته از این، تصاویر روزآمد، قطعات جدید برای اجرا با گیتار و معرفی جدیدترین دستاوردهای فنی در طراحی و ساخت گیتار و تجهیزات جانبی آن نیز در کتاب حاضر گنجانده شده و بر غنای کم‌نظیر آن افزوده‌اند.

خواندن کتاب گیتار دامیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به آموختن گیتار را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۲۶۶۴۲۶۵
۱۳۹۹/۱۰/۰۵

دی وی دی کتاب رو چطور دانلود کنم من کتاب و خریدم ولی دی وی دیش نیس لطفا پاسخ بدین

Ahmad1984
۱۴۰۰/۰۲/۱۱

کتاب بسیار خوب، روان و قابل فهم از مسائل ساده و پایه ای شروع میکند و در هر قسمت هم مثال هایی و تمرین هایی در قالب قطعات کوتاه و معروف بین المللی ارائه میکند که با موضوع مورد بحث

- بیشتر
amirg
۱۴۰۰/۰۳/۲۶

صفحات طاقچه با صفحات کتاب و ارجاعات آن تفاوت داره 😐

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۹٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۹۱,۸۰۰
۵۵,۰۸۰
۴۰%
تومان