دانلود و خرید کتاب #دختران دختر سوفیا آموروسو ترجمه سارا ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب #دختران دختر اثر سوفیا آموروسو

کتاب #دختران دختر

معرفی کتاب #دختران دختر

سوفیا آموروسو، مدیر عامل یکی از ثروتمندترین شرکت‌ها در زمینه مد و فشن، در کتاب #دختران دختر پیشنهاداتی برای اینکه امپراتوری خود را بسازید، به شما می‌دهد. این کتاب را با ترجمه سارا ابراهیمی می‌خوانید.

مینی‌بوک‌ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که با هدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه شده‌اند. مینی بوک‌ها با انتخاب و اشاره به نکات اصلی یک کتاب، امکان دریافت بهتر از متن اصلی را به خوانندگان می‌دهند و درعین‌حال محتوایی مستقل، قابل‌فهم و کاربردی هستند.

درباره کتاب #دختران دختر

در این داستان از تحول سوفیا آموروسو می‌خوانید. از زمانی که در دبیرستان ترک تحصیل کرد تا هنگامی که به یکی از زنان موفق جهان تجارت و مدیرعامل یک امپراتوری مد چندمیلیون ‌دلاری شد. او به شما می‌آموزد که به عنوان یک زن، برای موفق شدن در دنیای تجارت به چه چیزهایی نیاز دارید.

او در این کتاب به تمام زنان و دختران پیشنهادات زیادی می‌دهد: اول از همه او به شما می‌آموزد که چگونه به دنبال علاقه خود بگردید؟ بعد از اینکه زمینه اصلی علاقه خود را پیدا کردید باید به آن اعتماد کنید و اجازه دهید که این علاقه، شما را به سمت موفقیت ببرد. علاوه بر این او نکات بسیار دیگری را هم دارد که بر اساس سال‌ها کار و تجربه‌های مختلف به دست آورده است و در روشن کردن مسیر به ما کمک می‌کند.

او در کتاب #دختران دختر به ما می‌آموزد که با رایگان کار کردن، کارآفرینی را یاد بگیریم. همچنین او معتقد است که برای موفقیت در دنیای واقعی، چیزهایی که در مدرسه خوانده و فراگرفته‌ایم، کارآیی چندانی ندارند. بنابراین بهتر است تا تمام آن‌ها را فراموش کنیم.

او به سوالات بسیاری را که ممکن است در این زمینه و همچنین در زمینه موفقیت در کار و شغل داشته باشید، پاسخ می‌دهد؛ به عنوان نمونه چرا بعضی دختران از دبیرستان اخراج می‌شوند؟ چرا آنان به مشاغل کاذب روی می‌آورند و به شغل‌های خرد مشغول می‌شوند تا از پس هزینه و مخارج زندگی بربیایند؟ چرا کارکردن در بزرگ‌ترین کتاب‌فروشی زنجیره‌ای، می‌تواند شما را به رئیس بهتری تبدیل کند؟

کتاب #دختران دختر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام دختران و بانوانی که رویاهای بزرگ در سر دارند، می‌توانند از محتوای کتاب #دختران دختر استفاده کنند تا در مسیر رسیدن به رویاها، آرزوها و اهدافشان قرار بگیرند.

درباره سوفیا آموروسو

سوفیا آموروسو، ۲۰ آوریل ۱۹۸۴ در سن دیه گو متولد شد. او را امروزه به عنوان تاجر موفق و نویسنده آمریکایی می‌شناسند. اما مسیری که او برای رسیدن به این مقام طی کرده است چندان آسان نبود. در دوران نوجوانی او تشخیص ابتلا به افسردگی و اختلال کم توجهی و بیش فعالی گرفت. این موضوع باعث شد تا مدرسه را رها کند و در خانه به درس خواندنش ادامه دهد.

او کارهای عجیب و متنوعی را تجربه کرد. بعد از اینکه پدر و مادرش هم از طلاق گرفتند به ساکرامنتو رفت. آموروسو در ۲۲ سالگی، یک فروشگاه اینترنتی لباس را در سایت eBay راه اندازی کرد و پس از آن، زندگی‌اش به کل دگرگون شد.

در سال ۲۰۱۴ شرکت نت فلیکس از زندگی او یک مجموعه تلویزیونی به نام دختر رئیس (# GIRLBOSS) اقتباس کرد.

بخشی از کتاب #دختران دختر

رئیس خودت باش دختر

به دنبال علاقه خود بگردید و اجازه دهید که این علاقه، شما را به سمت موفقیت ببرد.

نقاط قوت شخصیتی خود را کشف کنید، اجازه دهید آنها شما را به سمت موفقیت هدایت کند.

نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۳۹۹/۱۲/۱۷

کتاب درباره یک کارآفرین است که از صفر شروع کرده و الان یکی از بزرگ ترین برندهای لباس رو داره به عنوان یک مینی بوک خوب بود و نکات اصلی کتاب رو بیان کرده بود و خوندنش کمتر از ۲۰

- بیشتر
Aref
۱۴۰۰/۰۱/۲۰

عقاید “شخصی” نباید کتاب بشه اما جالب بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
در لحظه‌ای که متوجه شدید چه کاری را دوست دارید، چطور می‌توانید در آن موفق شوید؟ در زمینهٔ موردعلاقه خود به یک متخصص تبدیل شوید و هرچه را که می‌توانید یاد بگیرید. اگر در دنیای کسب‌وکار هستید، بهترین راه برای به‌دست‌آوردن تخصص، کسب تجربه است.
مادربزرگ علی💝
برای موفقیت در کاری که عاشق آن هستید، مسیرهای مختلفی را تجربه کنید.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
با دیگران آن‌طور رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار شود.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
چه در زندگی و چه در کسب‌وکار، هیچ‌چیز زیبا تر از اعتمادبه‌نفس داشتن نیست؛ به آن افتخار کنید.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
شما نمی‌توانید آنچه که مردم راجع بهتان فکر می‌کنند را کنترل کنید، بنابراین آن را نادیده بگیرید. سعی کنید مثبت اندیش بمانید و به اهدافتان فکر کنید.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ

حجم

۱۳٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

حجم

۱۳٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان