دانلود و خرید کتاب مهارت‌های آموختن دامیز دورین دو بولی ترجمه فرشید قهرمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت‌های آموختن دامیز اثر دورین دو بولی

کتاب مهارت‌های آموختن دامیز

معرفی کتاب مهارت‌های آموختن دامیز

کتاب مهارت‌های آموختن دامیز اثر دورین دو بولی یکی از مجموعه کتاب‌های دامیز در زمینه مهارت‌های یادگیری است.

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ی وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

کتاب مهارت‌های آموختن دامیز به شما آموزش‌هایی گام به گام، حرفه‌ای، مفید و کاربردی در زمینه فراگیری مهارت‌های یادگیری در کلاس می‌دهد. چه دانش‌آموز باشید و چه دانشجو، این راهنمای ساده مهارت‌های لازم برای کسب موفقیت‌های علمی را در اختیارتان قرار می‌دهد. از تکنیک‌های یادداشت‌برداری گرفته تا ساختار‌بندی و شیوه‌ی نگارش مقالات و پایان‌نامه‌ها.

خواندن کتاب مهارت‌های آموختن دامیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانش‌آموزان و دانشجویان

نظرات کاربران

mrb
۱۴۰۱/۰۲/۱۱

به شدت مطالب مسخره و ما مربوط اصن ربطی به مهارت های آموختن نداره کتاب ؛ خواننده رو یه فرد بی سواد و خام تصور کرده که ابتدایی ترین چیز ها رو می خواد به عنوان نکات مهم و ضروری انتقال بده وقتتونو تلف

- بیشتر
Ali Ghafari
۱۴۰۲/۱۰/۳۰

خواندن کتاب با این کیفیت ارایه جذابیتی ندارد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۱۳ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۱۳ صفحه

قیمت:
۷۰,۴۲۵
۴۲,۲۵۵
۴۰%
تومان