دانلود و خرید کتاب چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم ترجمه موسسه ترجمیک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم اثر موسسه HTeBooks

کتاب چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم

معرفی کتاب چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم

کتاب چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم توسط موسسه HTeBooks گردآوری و توسط موسسه ترجمیک ترجمه شده است. 

فرض کنیم شما در اینستاگرام هستید، چه استفاده‌ای از آن می‌کنید؟ صرفا برای دنبال کردن هنرمندان، دوستانتان یا دیگران و به عنوان نوعی سرگرمی و برای وقت کشی از آن استفاده می‌کنید؟ هیچ مشکلی وجود ندارد که بخواهید اجتماعی باشید و مشتاق دانستن اینکه آدم‌هایی که دوستشان دارید در حال انجام چه کاری هستند یا حتی زندگی خودتان را به اشتراک بگذاید و از آن لذت ببرید اما اگر می‌خواهید از فعالیت‌هایتان در اینستاگرام درآمد داشته باشید، این کتاب یک راهنمای کامل است که رموز و ترفندها را در این باره به شما آموزش می‌دهد. اگر در اینستاگرام نیستید، این کتاب به شما انگیزه می‌دهد که به این شبکه فوق العاده پول‌ساز و لذت بخش بپیوندید و احتمالا درآمد خوبی از این راه کسب کنید.

برای استفاده از این ترفندها شما را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

 خواندن کتاب چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 کسانی که می‌خواهند کسب درآمد از طریق اینستاگرام را تجربه کنند مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم

نگاهی به تاریخچه اینستاگرام

اینستاگرام تقریباً در سال ۲۰۱۰ به طور رسمی راه‌اندازی و سه سال بعد به یکی از بزرگترین و سرگرم‌کننده‌ترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد. تعجبی ندارد که چرا مارک زاگربرگ مدیرعامل و بنیان‌گذار فیسبوک، این اپلیکیشن به اشتراک‌گذاری عکس را از بنیان‌گذاران حقیقی آن (مایک کرایگر و کوین سیستروم) با مبلغ قابل‌توجه  میلیون دلار خرید. اکثر مردم فکر می‌کردند او دیوانه شده است. اینستاگرام در زمان خرید، تنها  کارمند و کمتر از میلیون عضو فعال داشت و وب‌سایت نداشت. از آن زمان آنقدر سریع رشد کرده که در حال حاضر، بیشتر از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال دارد، که قطعاً بیشتر از کاربران توییتر و پینترست هستند، و بیشتر از ۱۰۰ کارمند دارد. در حقیقت، طبق تحقیق اخیر، مردم نسبت به توییتر یا فیسبوک زمان بیشتری در اینستاگرام سپری می‌کنند. رو به رشدترین پلتفرم اجتماعی در دنیاست و آینده‌اش بسیار درخشان است. همانطور که ترازنامه فیسبوک را ارتقا داده است، می‌تواند درآمد شما را نیز ارتقا دهد.

بستر اجتماعی اینستاگرام و ابزارهای ویرایشی که به راحتی قابل استفاده هستند، باعث شده همه بتوانند عکس‌های ویرایش شده و زیبا به اشتراک بگذارند. مردم را به روش‌های غیرقابل پیش‌بینی توانمند ساخته است، حتی آن‌هایی که تحمل شنیدن اسم‌های بیبر، هیلتون یا کارداشیان را ندارند. می‌توانید از آن برای به اشتراک گذاشتن علایقتان استفاده کنید برای مثال بازی اسکیت بورد، هنر، و بقیه تجربه‌هایتان، یا فقط عکس‌ها و ویدئوهایتان را به اشتراک بگذارید و برای انجام چنین کار آسانی درآمد داشته باشید.

بسیاری از شرکت‌های بزرگ تجاری از این پلتفرم برای برقراری ارتباط با مشتری‌هایشان در سرتاسر دنیا استفاده می‌کنند و میزان فروششان سر به فلک کشیده است. شرکت‌هایی مانند پوما اینستاگرامرهایی که دنبال‌کننده‌های خیلی زیاد و متحیر کننده دارند را با حقوق روزی ۵۰۰۰$ استخدام می‌کند تا عکس‌هایی بگیرند که محصولات شرکت را در آن‌ها نمایش می‌دهند.

نکته کلیدی

با داشتن بیشتر از ۳۰۰ میلیون کاربر، هرچیزی امکان‌پذیر است. آن را به عنوان بیلبورد بزرگی ببینید که در چهارراه بزرگی نصب شده است و سیصد میلیون نفر مرتب از آنجا گذر می‌کنند و شما به زودی می‌فهمید که این عدد به طرز غیرقابل‌باوری بزرگ است. بنابراین هر کاری که می‌خواهید انجام دهید، چه کسب محبوبیت باشد چه پول درآوردن، محدودیتی ندارید!

نظرات کاربران

علی(م)
۱۳۹۹/۰۹/۲۲

اصلا به قیمتش نمی ارزه، راهنماییهایی داره ولی خیلی گرونه برای چند صفحه، در واقع یه کتابچه است نه کتاب، مطالبشم به خوبی منسجم نیست بنظرم.

denger
۱۳۹۹/۱۱/۰۱

کسی که میگه گرونه آیا ۹۸۰تک تومنی گرونه؟

نویسنده
۱۳۹۹/۱۱/۰۱

بعضی چیزها مفتشم گرونه

09183434767
۱۴۰۰/۰۵/۰۹

عنوام کتاب با محتوای کتاب هم خوانی ندارد.بیشتر حالت معرفی اینستاگرام است و در امدزایی فقط یک واژه برای فریب خریدار است

Rzarastgar
۱۳۹۹/۰۹/۲۸

کتاب های نیترو از نشر شکیب در واقع کتاب کوتاه محسوب می شوند که فلسفه آنها خواندن کتاب در کمترین زمان است.

کاربر ۲۰۳۷۱۵۵
۱۳۹۹/۰۹/۲۲

خیلی مزخرفه همش ترفند های مزخرف یاد میده که هیچ کدام قابل اجرا نیست

علیرضا
۱۴۰۰/۱۲/۱۴

راهنمایی ها و آموزش های این کتاب بسیار مبتدی به نظر میرسد و برای فضای اینستاگرام امروزی کاربردی نمی باشد.

mostafa.salehi
۱۳۹۹/۱۰/۱۰

عالی بو

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

حجم

۲۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان