دانلود و خرید کتاب سیر تا پیاز اینستاگرام ابوالفضل کرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سیر تا پیاز اینستاگرام

کتاب سیر تا پیاز اینستاگرام نوشته ابوالفضل کرمی و دیگران است. این کتاب اثری کامل برای یاد گرفتن تمام توانایی‌ها و ویژگی‌های شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

درباره کتاب سیر تا پیاز اینستاگرام

یکی از ابزارهای نوین و مرسوم استفاده علمی به دور از نگاه سنتی از نرم‌افزارها و شبکه‌های سایبری نظیر اینستاگرام است که امروزه بیشترین بازدیدها از این شبکه اجتماعی است و مخاطبین در تمام دنیا به سهولت و با تمرکز و رغبت بالایی در این محیط‌ها سیر می‌کنند.

از ویژگی‌های منحصر به فرد اینترنت عدم نیاز به یک مکان فیزیکی است و این به نوبه خود کمک شایانی به هزینه‌های گزاف بازاریابی کرده است و می‌توان کسب و کار خود را به درآمدی پایدار تبدیل کرد. در این کتاب نویسندگان سعی کرده‌اند با آموزش صفر تا صد اینستاگرام به مخاطب نحوه استفاده درست از اینستاگرام را یاد بدهند تا همه بتوانند در کسب و کار خود موفق باشند.

از مزیت‌های کسب و کار اینترنتی می‌توان به مزیت‌های زیادی اشاره کرد بسیاری از کارها از طریق شبکه اینترنت قابل خودکارسازی است و این باعث کاهش هزینه‌ها نسبت به کاسبی‌های سنتی شده است و هزینه‌های بالاتر فردی مانند ایاب و ذهاب، لباس، تعمیر و بیمه اتومبیل و همچنین هزینه‌های کاسبی مانند محل کار، تجهیزات اداری، آب و برق و امثال آن نیز کاهش می‌یابد و مهم‌تر اینکه کاربران به سهولت می‌توانند مدیریت زمان کنند و زمان انجام امورشان انعطاف پذیرتر است و می‌توانند چند شغل هم‌زمان داشته باشند در این کتاب سعی شده است که با نگاه و رویکردی نوین مهارت‌های لازم برای موفقیت کسب و کار اینترنتی با زبانی دیگر تشریح گردد.

گسترش روز افزون جمعیت در دنیا و تنوع نیازها و خواسته‌های بازارهای هدف به نوبه خود یک جنگ رقابتی را در عرصه فروش خدمات و یا محصولات ایجاد نموده که جامعه هدف برای بقاء خود در این محیط محکوم به سبقت‌جویی و هم‌گام و همراه شدن با نیازها و خواسته‌های مشتریان هدف است. برای تداوم این خدمات لازم است با تکنولوژی‌ها، دانش‌ها و آگاهی‌های مرتبط و ابزار و سلاح درخور، کاملا به‌روز و پویا حرکت کرد و در راستای خلاقیت و نوآوری‌ها بیشترین هزینه‌ها صرف شود تا بتوان کسب و کاری پایدار برقرار کرد. در زنجیره فعالیت‌های اقتصادی، مقوله بازاریابی و فروش اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین فرایند عمر این محصولات و خدمات است که تعیین کننده سود و زیان کلی است و بهترین راه تحقق این کسب و کارها اینترنت و شبکه‌های مجازی است که بستر مهمی برای شناخت معرفی و فروش خدمات و محصولات جامعه را فراهم می‌کند و این مهم بحث اصلی کتاب حاضر است.

خواندن کتاب سیر تا پیاز اینستاگرام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یاد گرفتن کامل شبکه اجتماعی اینستاگرام پیشنهاد می‌کنیم. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

حجم

۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

قیمت:
۶۳,۷۰۰
تومان