دانلود و خرید کتاب بیست عادت اثرگذار کیت استون ترجمه سیده‌هاجر میرجلالی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بیست عادت اثرگذار

کتاب بیست عادت اثرگذار جلد چهارم از مجموعه بانوی موفق نوشته‌ی کیت استون و ترجمه سیده هاجر میرجلالی است. کتاب‌های این مجموعه با ما یاد می‌دهند چگونه انسان موفقی باشیم و بدن و ذهن خود را در رسیدن به موفقیت تربیت کنیم.

کیت استون با این پیام به خوانندگان کتاب‌هایش را شروع می‌کند:

«سلام بچه‌ها. من کیتی هستم. در این کتاب عادت‌های خوبی را یاد می‌گیرید که زنان موفق و قدرتمند از آن استفاده می‌کنند تا خودشان را برای موفقیت بیشتر آماده کنند و زندگی شادتر و رضایت‌بخش‌تری داشته باشند. البته این عادت‌ها موفقیت شما را تضمین نمی‌کند؛ اما باعث می‌شود رسیدن به اهدافتان بسیار آسان‌تر شود.»

کتاب بیست عادت اثرگذار شامل یک برنامه عملی است که می‌توانید آن را به سادگی در زندگی روزمرۀ خود اعمال کنید. مطالب کوتاه است چون وقت برای نویسنده ارزشمند است و می‌داند زندگی امروزی پرمشغله است. این برنامه‌های عملی به شما کمک می‌کند تا هر چه سریع‌تر یک عادت خوب را در زندگی خودتان به کار ببرید.

برای موفق شدن به بنیه قوی نیاز دارید. پس در اینجا عادت‌هایی را یاد می‌گیرید که باعث بیشترشدن سلامت و آسایش شما می‌شود. یاد می‌گیرید چطور در این دنیای شلوغ، در آرامش باشید و می‌آموزید چگونه هر روز خوشحال باشید. برای رسیدن به این اهداف، روش جادویی ساده‌ای وجود دارد که در این کتاب معرفی شده است.

خواندن کتاب بیست عادت اثرگذار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید پله‌های موفقیت را یکی یکی طی کنید و در طول مسیرتان رشد پیدا کنید. این کتاب را بخوانید.

 بخشی از کتاب بیست عادت اثرگذار

به‌موقع بیدارشدن از خواب در هر روز، به شما کمک می‌کند تا ساعت بدنتان را تنظیم کنید؛ همچنین باعث می‌شود وقتی همه‌چیز در اطراف شما پر از استرس و بی‌نظمی است، بر روی کارتان تمرکز کنید و باثبات باشید. برنامهٔ خواب ثابت، کیفیت خواب شما را بهبود می‌بخشد و انرژی شما را در طول روز تأمین می‌کند. حتی اگر بعضی روزها بیدارشدن از خواب واقعاً سخت باشد، این کار را بکنید.

برنامهٔ عملی شما

برای شروع، باید زمانی را برای خودتان مشخص کنید که بتوانید در آن ساعت هر روز از خواب یبدار شوید. اگر هر روز تا ظهر می‌خوابید، سعی نکنید از فردا ساعت ۷ صبح از خواب بیدار شوید. از تغییر کوچک در ساعت خوابتان شروع کنید. زمانی را تعیین کنید و همان ساعت از خواب بیدار شوید. هر روز در هفته، همان ساعت از خواب بیدار شوید.

نظرات کاربران

F Sabity
۱۳۹۹/۱۲/۲۱

کتابی خوبی بود اون چیزایی بود که همه ما می دونیم ولی بهش توجه نداریم و استفاده نمی کنیم ترجمش هم روان بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
گزارشی از فعالیت شخصی‌تان تهیه کنید. بنویسید دوست دارید چگونه باشید و به چه چیزی می‌خواهید برسید و چگونه می‌خواهید به آن دست یابید؟ همیشه آن نوشته را جلوی دیدتان بگذارید و هر روز آنچه نوشته‌اید را به خودتان یادآوری کنید تا بدون وقفه و هرچه بیشتر به هدفتان نزدیک شوید.
F Sabity
با برنامه‌ریزیِ مراحل کاری‌تان از قبل، به روی فعالیت‌هایی تمرکز کنید که شما را به‌سمت هدفتان نزدیک می‌کند. پس وقت خودتان را صرف کارهای بیهوده در طول روز نکنید. اهداف اصلی و فرعیِ امسالتان و هر کاری را که برای رسیدن به هدفتان لازم است، بنویسید. این‌ها کارهایی است که در اولویت قرار دارد.
F Sabity
برای خودتان یک آیین صبحگاهی در نظر بگیرید تا هر روز را با نیت و پرانرژی شروع کنید. تمرکز کنید و خودتان را برای روزی که در پیش دارید آماده کنید تا هر چالشی را که با آن روبه‌رو می‌شوید برطرف کنید. این کار باعث می‌شود به‌جای اینکه با شک و تردید جلو بروید، در مسیر رسیدن به اهدافتان استوار باشید و با ذهن آگاه و شفاف زندگی کنید.
F Sabity
اظهارات مثبت، به شما یادآوری می‌کند چه کسی هستید و می‌خواهید چه کسی باشید. حتی اگر به نظر بیاید دنیای اطراف شما پر از تلخی است، تلقین چیزهای مثبت، این دنیا را برای شما مثبت جلوه می‌دهد. اگر با تردید و بلاتکلیفی دست‌وپنجه نرم می‌کنید، باز هم تلقین چیزهای مثبت موجب می‌شود برای رسیدن به اهدافتان، خیلی محکم روی باورهایتان بایستید.
F Sabity

حجم

۲۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

حجم

۲۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان