دانلود و خرید کتاب اُتیسم به زبان ساده استفان. ام شور ترجمه سیدعلی صمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اُتیسم به زبان ساده اثر استفان. ام شور

کتاب اُتیسم به زبان ساده

معرفی کتاب اُتیسم به زبان ساده

کتاب اُتیسم به زبان ساده اثری از استفان. ام. شور و لیندا. جی. راستلی با ترجمه سید علی صمدی است. این اثر درباره یکی از اختلالات رشدی و اجتماعی صحبت می‌کند که به نام اتیسم یا درخودماندگی شناخته می‌شود. 

تمپل گراندین، نویسنده کتاب تفکر با استفاده از تصاویر که خود در طیف اتیسم شناخته شده است، مقدمه‌ای بر این کتاب نوشته است. دکتر حسین نحوی‌نژاد، معاون توان‌بخشی سازمان بهزیستی کشور هم مقدمه‌ای بر ترجمه این اثر نوشته‌اند. 

درباره کتاب اُتیسم به زبان ساده

اتیسم یا درخودماندگی، نوعی اختلال رشدی (از نوع روابط اجتماعی) است که با رفتارهای ارتباطی و کلامی غیرطبیعی مشخص می‌شود. علائم این اختلال تا پیش از سه‌سالگی بروز می‌کند و علّت اصلی آن هنوز ناشناخته است. هرچند می‌توان با اطمینان بیان کرد که وضعیت اقتصادی، اجتماعی، سبک زندگی و سطح تحصیلات والدین نقشی در بروز اوتیسم ندارد. این اختلال بر رشد طبیعی مغز در حیطه تعاملات اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی تأثیر می‌گذارد. کودکان و بزرگسالان مبتلا به اوتیسم، در ارتباطات کلامی و غیر کلامی، تعاملات اجتماعی و فعالیت‌های مربوط به بازی، مشکل دارند. این اختلال، ارتباط با دیگران و دنیای خارج را برای آنان دشوار می‌سازد. در بعضی موارد، رفتارهای خود آزاردهنده و پرخاشگری نیز دیده می‌شود.

دوم آوریل روز آگاهی جهانی اوتیسم  نامگذاری شده است. این روز تمام سازمان‌های فردی اوتیسم را در سراسر جهان دور هم می‌آورد تا به اموری مانند تحقیق، تشخیص، درمان و پذیرش عمومی افراد مبتلا به این اختلال رشد کمک کند. در این کتاب تمام آنچه را که باید درباره اختلال اتیسم از جمله تشخیص آن، اختلال آسپرگر، برنامه‌ها و روش‌های درمانی، نیازها افراد مبتلا به اتیسم و ... می‌خوانید. 

کتاب اُتیسم به زبان ساده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب برای تمام کسانی که دوست دارند اختلال اتیسم را بشناسند، مفید است. خواندن کتاب اتیسم به زبان ساده را به علاقه‌مندان به مطالعات روان‌شناسی نیز پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

کاربر 8077192
۱۴۰۲/۱۱/۲۷

کتاب بسیار مفیدی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۲۴ صفحه

حجم

۱۲۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۲۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان