دانلود و خرید کتاب شما ابتدا در رختکن پیروز می شوید جان گوردون ترجمه صادق زمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شما ابتدا در رختکن پیروز می شوید اثر جان گوردون

کتاب شما ابتدا در رختکن پیروز می شوید

معرفی کتاب شما ابتدا در رختکن پیروز می شوید

در کتاب شما ابتدا در رختکن پیروز می‌شوید اثر جان گوردون و مایک اسمیت، هفت اصل برای ساختن تیمی هیمشه پیروز در ورزش، تجارت و زندگی می‌آموزید.

 درباره کتاب شما ابتدا در رختکن پیروز می شوید

هر کدام از ما می‌توانیم یک مربی باشیم و بر انسان‌های اطرافمان اثر بگذاریم. هر کس می‌تواند به شیوه‌ای که هدایت می‌کند و اثری که روی دیگران می‌گذارد، از خودش میراثی به جا بگذارد. وقتی مربی دیگران شوید و تیمی پیروز بسازید، برنده‌هایی را برای زندگی تربیت می‌کنید.

پیروز شدن در رختکن در درجه‌ی نخست از فرهنگ آغاز می‌شود. فرهنگ، انتظارها و باورها را بیدار می‌کند؛ انتظارها و باورها، رفتار را سبب می‌شوند؛ رفتار، عادت‌ها را در پی دارد؛ و عادت‌ها آینده را می‌آفرینند پس می‌بینید که همه‌چیز با فرهنگ آغاز می‌شود.

هفت اصلی که برای ساختن سازمان و تیمی پیروز نیاز دارید از این قرارند:

  • فرهنگ خودتان را بسازید
  • به شکلی مثبت واگیردار باشید
  • ثابت‌قدم باشید
  • گفتگو کنید
  • ارتباط برقرار کنید
  • متعهد شوید
  • اهیت دهید.

جان گوردون و مایک اسمیت، سرمربی تیمِ آتلانتا فالکُنز؛ در کتاب این هفت اصل را برای خلق تیم‌هایی همیشه پیروز با ذکر نمونه‌های زیاد و در قالب داستان بیان می‌کنند. این اصول اساسِ کارِگروهی‌اند و در تمامی مراحل زندگی، کسب‌و‌کار و تیم‌های ورزش کاربرد دارند.

 خواندن کتاب شما ابتدا در رختکن پیروز می شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 رهبران و مربیان جوان مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب شما ابتدا در رختکن پیروز می شوید

من این امر را خیلی زیاد می‌بینم که: مربی‌ها معمولاً فصل را با یک فلسفه و نگرش آغاز می‌کنند و فقط وقتی رویکرد و نگرش خود را تغییر می‌دهند که تیم‌شان شروع به باختن کند. در جایگاه یک رهبر شما باید در سبک و شیوهٔ رهبری، رویکرد، نگرش، فلسفه و تاکتیک‌های‌تان پایدار و ثابت‌قدم باشید. اگر به شکلی دوستانه و با پشتیبانی و حمایت از بازیکنان کار را شروع کنید، ممکن نیست از مربیِ بازیکنان بودن به کسی تبدیل شوید که همه از او متنفر هستند. نمی‌توانید از «تشویق کردن و دلداری دادن» به «از بالا نگاه کردن» برسید.

اگر در طول سال پایدار و ثابت‌قدم نباشید اعتماد تیم‌تان را از دست خواهید داد، و همین که چنین اتفاقی بیفتد، رختکن و در پی آن بازی‌ها را خواهید باخت. خواهش می‌کنم توجه داشته باشید که پایداری به این معنی نیست که شما لحظه‌های عصبانیت و خشم را نخواهید داشت. همهٔ ما این لحظه‌ها را تجربه می‌کنیم. اگر شما مربی با انتظارات بالا هستید که به موقع داد می‌زند، بازیکنان تیم می‌دانند که این کار سبک و شیوهٔ شماست و از شما انتظار این رفتار را دارند. کلید این کار این است که همان شخصی باشید که هستید و بدون اهمیت دادن به بردها و باخت‌های‌تان به همان شیوه‌ای که در تمام سال مربیگری می‌کردید کار را ادامه دهید. تیم شما باید بداند از شما چه انتظاری می‌رود. آن‌ها باید ببینند شما در تمام دشواری‌ها و چالش‌ها به فلسفه و اصول خود چسبیده‌اید. باید در زمان باخت ۸-۰ همان مربی زمان برد ۰-۸ باشید. انجام این کار دشوار است، به‌ویژه وقتی که می‌بازید و فشار افزایش می‌یابد، اما اگر چنین نکنید محکوم به شکست هستید. شخصیتی که در زمان خشکسالی از خود نشان می‌دهید همان چیزی است که تیم شما در زمان برداشت محصول به یاد خواهد آورد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۶٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵۹ صفحه

حجم

۱۷۶٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵۹ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان