دانلود و خرید کتاب بمب و خاکستر کاران ماهاجان ترجمه زهرا امین‌کار سیدانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بمب و خاکستر اثر کاران ماهاجان

کتاب بمب و خاکستر

انتشارات:انتشارات خوب
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بمب و خاکستر

کتاب بمب و خاکستر رمانی خواندنی از کاران ماهاجان با ترجمه زهرا امین‌کار سیدانی است که داستانی عمیق و دردناک دارد. در این اثر از خانواده‌ای می‌خوانیم که با یک انفجار تروریستی زندگی‌شان دگرگون می‌شود و به دنبال راهی هستند تا خود را از این وضعیت نجات دهند.

بمب و خاکستر، نامزد نهایی جایزه ملی کتاب داستانی در سال ۲۰۱۶ بود.

درباره کتاب بمب و خاکستر

کاران ماهاجان در کتاب بمب و خاکستر، به خوبی فضای کشور هند را ترسیم کرده است. انفجار تروریستی در دهلی اتفاق می‌افتد و زندگی چند خانواده را دگرگون می‌کند. دو فرزند خانواده کورانا در جریان این فاجعه از بین می‌روند و منصور، نمی‌تواند ذهنش را بعد از این واقعه آرام کند و به زندگی عادی برگردد. خانواده‌هایی که درگیر شدند و عزیزانشان را از دست دادند، به پلیس فشار می‌آورند تا تروریست‌ها را زودتر دستگیر و محاکمه کند. اما این جریان آنقدر به طول می‌انجامد که منصور تصمیم می‌گیرد برای تحصیل به آمریکا برود.

منصور کمی بعد از واقعه یازده سپتامبر و بیمار شدنش به هند بازمی‌گردد و با گروهی صلح‎ طلب آشنا می‎شود. هدف آن‌ها آگاه‎ سازی جامعه از این اعمال تروریستی است. اما یکی از اعضای این گروه که ایوب نام دارد، ناامید از ایجاد تغییر، تصمیم ترسناکی می‎گیرد؛ تصمیمی که سرنوشتش را با شوکت، سازنده ی همان بمبی که سال‎ها پیش زندگی‎ منصور را دگرگون کرده، گره می‎زند.

کتاب بمب و خاکستر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به ادبیات داستانی و رمان‌های خارجی از خواندن این کتاب لذت می‌برند. اگر به ادبیات هند علاقه دارید، کتاب بمب و خاکستر گزینه خوبی برای شما است. 

درباره کاران ماهاجان

کاران ماهاجان ۲۴ آپریل ۱۹۸۴ در استنفورد متولد شد و در دهلی نو بزرگ شد. او در دانشگاه استنفورد انگلیسی و اقتصاد خواند و مدرکی در رشته داستان از مرکز نویسندگان میچنر دریافت کرد. او علاوه بر نوشتن به کارهای سردبیری مشاوره اقتصادی و برنامه‌ریزی شهری نیز مشغول است. او در سال ۲۰۱۷  به عنوان یکی از بهترین رمان نویسان جوان آمریکایی انتخاب شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۷۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۳۷۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان