دانلود و خرید کتاب اثر مرکب دارن هاردی ترجمه یاسمن حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی

کتاب اثر مرکب

نویسنده:دارن هاردی
ویراستار:مریم جمشیدیان
انتشارات:انتشارات تحول
امتیاز:
۳.۱از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اثر مرکب

اثر مرکب کتابی از دارن هاردی نویسنده و سخنران موفق آمریکایی و همچنین ناشر و دبیر تحریریه مجله موفقیت در آمریکا است. این اثر کتابی قدرتمند و عملی است که راه‌های ایجاد تحولی شگفت‌انگیز در زندگی، درآمد و موفقیت افراد را بیان می‌کند.

درباره کتاب اثر مرکب

دارن هاردی در کتاب اثر مرکب با تاکید به امید، تلاش و قدرت درونی انسان در مسیر پیشرفت، تکنیک‌های کاربردی را برای طی کردن این مسیر در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

هاردی معتقد است اولین قدم برای تغییر، آگاهی است. بنابراین برای شروع یک مسیر از انتخاب‌های خود مطمئن شوید. در مرحله دوم باید عادات و رفتار خوب را که از آن با عنوان تکانش یاد می‌کند، در خودمان تقویت کنیم.

دارن هاردی تاکید می‌‌کند که تغییرات افراطی و تندروی ما را از مسیر اصلی‌مان دور می‌کند؛ بنابراین باید آهسته اما پیوسته در مسیر پیشرفت، گام برداریم.

خواندن کتاب اثر مرکب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب اثر مرکب دارن هاردی را به افرادی که به دنبال کشف مسیر موفقیت هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دارن هاردی

دارن هاردی نویسنده و سخنران موفق آمریکایی است. او ارتباطات گسترده‌ای با بسیاری از مدیران موفق دنیا داشته و از این رو تجربه گسترده‌ و ارزنده‌ای در خصوص موفقیت دارد. هاردی با تکیه بر همین تجربه ارزشمند، کتاب‌هایی را با موضوع موفقیت تالیف کرده و حاصل تجربیات خود را در اختیار مخاطبان قرار داده است. از مهم‌ترین آثار این نویسنده آمریکایی می‌توان به اثر مرکب، ترن هوایی کارآفرینی، امسال تکرار نخواهد شد، استثنا باشید!، بهترین سال زندگی تو و دیوانگان ثروت ساز اشاره کرد.

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

ملیکا بشیری خوشرفتار
۱۳۹۹/۱۲/۰۷

من این کتاب رو از انتشارات نسل نو خوندم ولی خیلی راضی بودم هم از ترجمه انتشارات نسل نو و هم از مطالب کتاب.مطالب کتاب محشر بود واقعا👌👌👌👌

kite_04
۱۴۰۰/۰۳/۰۹

خب داداشم چرا 5_6 تا کتاب نوشتی و اسم همشونو گذاشتی اثر مرکب 😆 خب من الان از کجا بدون کدوماشو خوندم کدوماشو نه. هعییی ، نویسندگان عزیز اسم کتاباتون رو حداقل یه پیشوندی یه پسوندی اضافه کنید اینجوری قاطی نشه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان