دانلود و خرید کتاب این سه کارآگاه؛ جلد سوم زک نوریس ترجمه مریم حیدریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب این سه کارآگاه؛ جلد سوم اثر زک نوریس

کتاب این سه کارآگاه؛ جلد سوم

معرفی کتاب این سه کارآگاه؛ جلد سوم

کتاب این سه کارآگاه؛ جلد سوم نوشته زک نوریس است. این کتاب با ترجمه مریم حیدریان منتشر شده است.

مجموعه کتاب سه کارآگاه ماجرای اوتیس، کودی و ری دوازده ساله است که بسیار کنجکاو هستند و هربار خودشان را به دردسرهای بزرگ می‌اندازند. آن‌ها به سراغ داستان‌های ترسناک می‌روند و اتفاقات هیجان‌انگیزی را پشت سر می‌گذارند.

کتاب این سه کارآگاه؛ جلد سوم ماجرای سفر به کوهستان و اِسنوبُردسواری است، اما از آن هیجان انگیزتر تمرین در کنار دو قهرمان این رشته است. کودی و اوتیس همراه دختر عمه شان، ری، به استراحتگاه کوهستان سایه‌ها سفر کرده اند. یک سفر آرام و بی دردسر. اما هرجا این سه کارآگاه باشند ماجراهای عجیبی اتفاق می افتد

خواندن کتاب این سه کارآگاه؛ جلد سوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های پر هیجان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب این سه کارآگاه؛ جلد سوم

«که این‌طور، باز هم ممنونم.» با سر دوقلوها را نشان داد. «پسر پُرانرژی‌م کودی، و برادر دوقلوش اوتیس. خواهرزاده‌م ری. دختر خواهرم معمولاً با ما سفر می‌کنه. ایشون هم دوست و دستیارم ماکسیم چترتون.»

مرد موقر قدبلند و موخاکستری گفت: «دستیار، دوست و کمک‌حالِ همیشگی خانواده!»

مربی پرسید: «اولین‌باره به استراحتگاه سفر می‌کنین؟»

ماکسیم جواب داد: «چند سال پیش، برای اسکی کردن زیاد می‌اومدم کوهستان سایه‌ها. صاحبش، اُسکار فردریکسون، باهام دوست شده. بهم گفته بود امیدهای جوون المپیک قراره بیان اینجا. می‌دونستم برای بچه‌ها غافلگیری بزرگیه.»

مربی لبخندی زد و گفت: «شنیده بودم که می‌آین. من هم برای ملاقات با آقای کارسون همون‌قدر هیجان‌زده‌ام که کودی از دیدن جاش و ترنت ذوق کرد. ما اومدیم اینجا تا برای مسابقهٔ سیلور کِریک۱۴ آماده بشیم که ماه آینده در آسپِن برگزار می‌شه. برامون فرصتیه تا بهترین شرکت‌کننده‌هامون رو به‌صورت خصوصی تمرین بدیم و جدا از امکانات محل زندگی‌مون تجربیات بیشتری در اختیارشون بذاریم. تازه، الان اوایل فصله و اینجا خیلی آرومه.»

ماکسیم سرش را تکان داد: «می‌دونم می‌خواین تمرین کنین، اما این سه‌تا هم دوست دارن اسنوبردسواری کنن. اُسکار گفت شاید بتونن با شاگردهای شما همراه بشن؛ البته هر موقع وقتشون آزاد باشه.»

نظرات کاربران

🕊️📚kerm ketab
۱۴۰۲/۰۸/۰۱

عالی😊👌🏻

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۸/۰۴

سفر به کوهستان و اسنوبردسواری خیلی هیجان انگیز است، اما از آن هیجان انگیزتر تمرین در کنار دو قهرمان این رشته است. کودی و اوتیس همراه دختر عمه شان، ری، به استراحتگاه کوهستان سایه ها سفر کرده اند. چه می

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
«مهم نیست ببری یا ببازی، مهم اینه که چطور بازی می‌کنی.»
🕊️📚kerm ketab
اوتیس گفت: «نگفته بودی درمورد بهمن خوندی.» خیلی تعجب نکرده بود. ری، اگر کتاب دم دستش نبود، امکان داشت لیست مواد تشکیل‌دهندهٔ پاکت شویندهٔ لباس را هم بخواند.
احمد اسدی

حجم

۹۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

حجم

۹۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

قیمت:
۲۹,۲۰۰
تومان