دانلود و خرید کتاب اناگرام گینکر لپید بوقدا ترجمه علیرضا بانان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اناگرام اثر گینکر لپید بوقدا

کتاب اناگرام

معرفی کتاب اناگرام

کتاب اناگرام اثر پروفسور گینگر لپید-بوقدا و ترجمه علیرضا بانان، چگونگی استفاده از سیستم اناگرام (مدرن‌ترین روش شخصیت‌شناسی) برای حصول موفقیت را به مخاطبان آموزش می‌دهد. 

درباره کتاب اناگرام

 گینگر لپید-بوقدا در کتاب اناگرام روشی برای خودشناسی و به طور کلی شخصیت‌شناسی معرفی می‌کند. خودشناسی سبب می‌شود تا ما بتوانیم در روابطمان بهتر عمل کنیم، در شغلمان پیشرفت کنیم و در زندگی‌مان موثرتر باشیم. اناگرام مدرن‌ترین روش برای شخصیت‌شناسی است. استفاده از این روش در تجارت هم می‌تواند مفید و موثر واقع شود چرا که از این طریق می‌توان ارتباط بهتری با مشتریان برقرار کرد و همچنین فروش را بالا برد. به کمک این کتاب می‌آموزیم چطور از این روش شخصیت‌شناسی برای رسیدن به موفقیت استفاده کنیم. 

کتاب اناگرام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

دوست‌داران و علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های روان‌شناسی و موفقیت را به خواندن کتاب اناگرام دعوت می‌کنیم. این کتاب برای مدیران و افرادی که به تجارت مشغولند نیز، مطالب مفیدی دارد. 

بخشی از کتاب اناگرام

اناگرام در عین پیچیدگی، می‌تواند به‌سادگی درک شده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد. شگفت‌زده می‌شوید که بدانید؛ حتی یک‌بار در معرض اناگرام بودن باعث بالا بردن خودآگاهی‌تان شده و اعتمادبه‌نفس شما بالا می‌برد. هنگامی‌که با این سیستم بیشتر آشنا شوید، می‌توانید اناگرام را به‌صورت عمیق‌تری درک کرده و سپس این علم را برای چندین حالت میان‌فردی به‌کار برید. مردم اغلب از این‌که چگونه اناگرام به‌خوبی آن‌ها را توصیف می‌کند، متحیر می‌شوند.

 اناگرام یک سیستم بینشی است که مانند چندین آینه متقاطع زاویه‌های گوناگون از یک ساختار شخصیتی درونی منحصربه‌فرد را منعکس می‌کند، اناگرام علاوه بر یک چارچوب روان‌شناختی، کلیدی است که می‌تواند دری برای درک عمیق از خود و روابط میان‌شخصیتی، توسعه روان‌شناختی و دگرگونی روحی باز کند. هرچند اناگرام یک مذهب نیست، اما مانند عملکرد روان‌شناختی، دارای عملکردی معنوی نیز می‌باشد. در اناگرام بسیاری از جنبه‌های عرفان مسیحی، عرفان یهودی و عرفان اسلامی (تصوف) هم‌سو می‌شوند و افراد را با هر مذهبی جذب می‌کند. در مقایسه، بیشتر سیستم‌های شخصیتی دیگر، تنها پایه روان‌شناختی دارند؛ درصورتی‌که ممکن است اناگرام تنها به‌عنوان یک ابزار روان‌شناختی مورد استفاده قرار گیرد، بسیاری ترجیح می‌دهند از این سیستم که عناصر روان‌شناختی و معنوی به‌صورت آمیخته است، استفاده کنند.

نظرات کاربران

کاربر 7433861
۱۴۰۳/۰۱/۱۹

میگم میخاستم اینو بگم کجا این کتاب رو میفروشن یعنی تو کتابخونه هست

دوستدار مطالعه
۱۴۰۳/۰۱/۰۴

کتاب مرجع شخصیتی جامعی نیست اما خب نحوه برخورد شخصیت ها را در زمینه کاری و شغلی به شکل داستانی توضیح داده اما بهترین قسمت کتاب فصل آخر هست که متناسب با نوع شخصیت بتونیم اون نقاط منفی شخصیتمون رو

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۴۱۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان