دانلود و خرید کتاب دلم تنگه، دلم تنگ... نسرین ارتجایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دلم تنگه، دلم تنگ... اثر نسرین ارتجایی

کتاب دلم تنگه، دلم تنگ...

انتشارات:انتشارات مرسل
امتیاز:
۴.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دلم تنگه، دلم تنگ...

دلم تنگه، دلم تنگ... دست نوشته‌ها و خاطرات جانباز پرکشیده جواد علی تبار است که به کوشش نسرین ارتجاعی به تحریر در آمده است.

سردارشهید حاج جواد علی‌تبار دراردیبهشت ماه سال ۱۳۳۲ درشهر کاشان متولد شد. تحصیلات ابتدایی را در همان شهرپشت سرگذاشت امابه دلیل مشکلات خانوادگی ومحرومیت ازادامه تحصیل بازماند و مشغول به کارشد و تا سال ۱۳۵۶ در شرکت نساجی کاشان به کار خود ادامه دادتا اینکه بااوج گیری مبارزات مردمی همگام با دیگر اقشار جامعه به مبارزه علیه رژیم ستم شاهی پرداخت تاجایی که به خاطر این فعالیت‌ها از سوی مامورین رژیم تحت تعقیب قرار گرفت و مجبوربه ترک محل کار گردید.

 علی‌تبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با آغاز غائله کردستان به این منطقه رفت و در طی جنگ تحمیلی نیز در جبهه‌های جنوب و غرب کشور حضور چشم‌گیری داشت. او بخاطر علاقه‌ای که به خدمت به مردم محروم ایلام داشت طی سالهای ۱۳۶۱ تا ۱۳۶۵ درلشکر ۱۱ امیرالمومنین (ع) ایلام فعالیت های چشم‌گیری داشت به طوری که همه رزمندگان این استان او را می‌شناختند.

علی‌تبار در ادامه جنگ و در سال‌های ۱۳۶۶ تا ۱۳۶۸ مسئول طرح عملیات قرارگاه نجف بود و از سال ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۱ به خاطر حساسیت شرایط در این استان ازسوی فرمانده کل سپاه به عنوان فرمانده لشگر ۱۱ امیرالمومنین (ع) منصوب شد و در طی سال‌های ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۳ دوره فرماندهی و ستاد را سپری کرد و پس از آن با توجه به ماموریت لشکر ۱۴ امام حسین (ع) درشمال غرب به عنوان فرمانده تیپ یکم ثارالله این لشکر در مبارزه با عناصر ضد انقلاب و اشرار نقش مهمی ایفا کرد. سردار علی‌تبار در سال‌های۱۳۷۶ تا ۱۳۷۸به عنوان فرمانده تیپ سوم لشکر ۱۴ امام حسین (ع) منشا خدمات شایانی در شهرستان کاشان شد که نمونه بارز آنها تلاش برای برگزاری کنگره سردان و شهدای این شهر بود. وی ازسال ۱۳۸۰ با تشدید ناراحتی‌های جسمی ناشی از عوارض شیمیائی به کرات در بیمارستان بستری می‌شد تا اینکه بالاخره در نیمه شب پنج‌شنبه ۲۶ مهرماه ۱۳۸۶ پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش و تحمل درد و رنج به خیل عاشورائیان پیوست.

 خواندن کتاب دلم تنگه، دلم تنگ... را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به خواندن سرگذشت‌نامه‌ها و خاطرات جانبازان و شهدا.

نظرات کاربران

fateme1378
۱۴۰۱/۱۱/۰۹

خوب

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۶۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

حجم

۳۶۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان