دانلود و خرید کتاب درمان اختلال های یادگیری صدیقه نظری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درمان اختلال های یادگیری اثر صدیقه نظری

کتاب درمان اختلال های یادگیری

معرفی کتاب درمان اختلال های یادگیری

درمان اختلال های یادگیری؛ مداخله‌های هنری و بازی درمانی نوشته صدیقه نظری است که در انتشارات ندای کارآفرین به چاپ رسیده است.

اختلالات یادگیری از عوامل مهم افت تحصیلی برخی از دانش­‌آموزان است و تعیین روش‌های درمانی مناسب می‌تواند باعث موفقیت تحصیلی آنها و افزایش احساس عزت نفسشان شود. اصطالح اختلال یادگیری، از نیاز به تشخیص و خدمت به دانش‌آموزانی برخاسته است که به طور مداوم در کارهای درسی خود با شکست مواجه می‌شوند و در عین حال در چهارچوب سنی کودکان استثنایی نمیگنجند. ظاهری طبیعی دارند، رشد جسمی و قد و وزنشان حاکی از بهنجار بودن آنان است. هوش آنها کمابیش عادی است، به خوبی صحبت می‌کنند، مانند سایر کودکان بازی می‌کنند و مثل همسالان خود با سایرین ارتباط برقرار می‌کنند. در خانه نیز یاری‌های لازم را دارند و کارهایی را که والدین به آنان واگذار می‌کنند به خوبی انجام می‌دهند. لیکن توانایی لازم برای به جریان اندازی اطلاعات برای بیان کردن و به ویژه ، نوشتن را ندارند.

اختلال یادگیری دسته‌ای از اختلالات مربوط به کودکان است که شامل اختلال در خواندن یا اختلال در ریاضیات و یا اختلال در دیکته‌نویسی است.

اختلال یادگیری زمانی تشخیص داده می‌شود که پیشرفت کودک برای خواندن، نوشتن و ریاضیات پایین‌تر از سطح سنی، هوشی و تحصیلی مورد انتظار باشد.

نظر به اهمیتی که بازی‌درمانی در حل مشکلات رفتاری و یادگیری کودکان می‌تواند ایفا کند، کتاب حاضر به دنبال تبیین مقوله اختلال یادگیری و نقش بازی‌درمانی در بهبود و رفع آنهاست، همچنین ورای تبیین راهبردهایی در قالب مداخله‌های هنری و بازی‌درمانی نیز در فصول کتاب ارائه می‌شود که برای درمانگران و معلمان بسیار مناسب است.

 خواندن کتاب درمان اختلال های یادگیری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

درمانگران، والدین و معلمان.



نظرات کاربران

کاربر ۲۹۵۷۷۷۹
۱۴۰۰/۰۱/۰۹

یکی از کتاب ها برای اختلال یادگیری است که برای مطالعه و افزایش آگاهی جهت انواع اختلالات یادگیری مفید است.

shokotash
۱۳۹۹/۱۰/۳۰

چرا پس پی دی افه ؟؟؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان