دانلود و خرید کتاب کار جوزف هلر ترجمه فریدالدین سلیمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کار اثر جوزف هلر

کتاب کار

نویسنده:جوزف هلر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کار

کار اثر جوزف هلر یکی از کتاب‌های مجموعه تکه‌های نیک است. هلر در این کتاب از کار و محدودیت‌های آن برای شما سخن گفته است.

 این کتاب برگرفته از کتاب «اتفاقی افتاده» اثر هلر است، طنزی گزنده و تند درباره زندگی جمعی و حاشیه‌ای مردم امریکا. داستانی که از زبان مدیر ناراضی شرکت، باب اسلاکم، روایت می‌شود و بیانگر چهره‌ ترسناک محدودیت‌هایی است که می‌گذاریم کارمان بر ما اعمال کند. 

درباره مجموعه تکه‌های نیک

مجموعه تکه‌های نیک منتخب و ترجمه‌ای از مجموعه وینتیج مینی انتشارات پنگوؤن است که نوشته‌های بزرگترین نویسندگان را درباره زندگی و تجارب انسان‌ساز آن گردآورده است.

هر کدام از این کتاب‌های کوچک گزیده‌ای است از اثر یا آثاری از نویسندهٔ نام‌دارش، حول محور موضوعی که روی جلد کتاب آمده است.

بی‌شک متن اصلی این نویسندگان نامدار که همگی صاحب جوایز معتبر ادبی از جمله نوبل و پولیتزر هستند، تلخیص نشده، بلکه عین جملات نویسنده پیرامون موضوع اصلی از اثر یا آثار مختلف او گلچین شده است.

در مجموعهٔ تکه‌های نیک که ترجمهٔ بخش عمده‌ای از مجموعه وینتیج مینی است، سعی شده است تا با حفظ ریتم و لحن نویسندگان مختلف، تنوع فُرمی این رنگین‌کمان ادبی به خوانندهٔ فارسی هم منتقل شود.

خواندن مجموعه کتاب‌های تکه‌های نیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر دوست دارید نظر نویسندگان سرشناس را در حوزه‌های مختلف بدانید و با آرا و آثار انها بیشتر آشنا شوید. مجموعه تکه‌های نیک بهترین است.

درباره جوزف هلر

جوزف هلر یکی از مشهورترین طنزنویسان قرن بیستم بود. او در جنگ جهانی دوم خلبان نیرو ی هوایی ایاالت متحده بود و بعدتر به عنوان مسئول تکثیر یک شرکت تبلیغاتی مشغول به کار شد. نخستین رمانش، تبصره ۲۲ ۱ ،که بر اساس تجربیاتش در نیرو ی هوایی به رشته ی تحریر درآمد، او را در میان نام آوران عرصه ادبیات جای داد و نام هلر را به عنوان نویسنده‌ای که قادر است دیوانگی‌های زندگی مدرن را به تصویر بکشد تثبیت کرد.

در کنار «تبصره ۲۲»، از «اتفاقی افتاده» به عنوان شاهکاری دیگر از جوزف هلر نام می‌برند. هلر در سال ۱۹۹۹ درگذشت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۸۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۸۸۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۳,۵۰۰
تومان