دانلود کتاب صوتی افکار عمومی با صدای سعید اسلام زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی افکار عمومی اثر ژودیت لازار

دانلود و خرید کتاب صوتی افکار عمومی

معرفی کتاب صوتی افکار عمومی

کتاب صوتی افکار عمومی اثر ژودیت لازار، جامعه‌شناس فرانسوی است. افکار عمومی حوزه‌ی بسیار گسترده‌ای را در برمی‌گیرد و عملا در تمام زمینه‌های علوم اجتماعی آشنایی با آن ضروری است. پژوهشگران در تمام طول قرن بیستم، بی‌وقفه سعی کرده‌اند نکات مفهومی و نظری افکار عمومی را در پرتو نتایج پژوهش‌های تجربی به شکلی ظریف، بازتاب و بسط دهند. زمین این حوزه‌ی پژوهشی به شکلی خاص لغزنده و سرشار از کشمکش‌هایی فکری است که از ایدئولوژی‌های مختلف تغذیه می‌شوند.

 درباره کتاب صوتی افکار عمومی

در این کتاب سعی شده است، فرآیندهایی که در شکل‌گیری افکار عمومی دخالت دارند، مورد بررسی قرار گیرند و مفاهیم پایه‌ی آن‌ها مجراهایی را که در ایجاد آن شرکت دارند و عوامل مرکب مختلفی را که در تشکیل آن موثرند، شناسایی شوند. در کتاب صوتی حاضر هیچ تعریف صرفا بسته و محدودی از افکار عمومی ارائه نشده است، بلکه نویسنده راه‌هایی را ترسیم کرده است که هر یک به پیشرفت این حوزه‌ی تحلیلی یاری خواهد رساند.

این کتاب در شش بخش سعی در بازتاب مفهوم افکار عمومی دارد. بررسی همه‌جانبه‌ی این موضوع همراه با اتفاقات تاریخی و نظرسنجی‌های هوشمندانه، اثری منحصربه‌فرد را ارائه کرده است و وضعیت کنونی دانش را مورد مطالعه قرار می‌دهد. حوزه‌هایی که در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته‌اند، عبارتند از:

ریشه‌ی مفهوم افکار عمومی، مجاری تشکیل‌دهنده‌ی افکار عمومی، ارتباط میان‌فردی/ ارتباط جمعی و افکار عمومی، مشاهده‌ی افکار عمومی و...

شنیدن کتاب افکار عمومی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

 پژوهشگران حوزه علوم اجتماعی، رسانه و جامعه‌شناسی.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۲۸۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۲۸۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان