دانلود و خرید کتاب جف بزوس، مردی که همه او را با آمازون می‌شناسند آیگین امیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جف بزوس، مردی که همه او را با آمازون می‌شناسند اثر آیگین امیدی

کتاب جف بزوس، مردی که همه او را با آمازون می‌شناسند

معرفی کتاب جف بزوس، مردی که همه او را با آمازون می‌شناسند

کتاب جف بزوس، مردی که همه او را با آمازون می‌شناسند نوشته آیگین امیدی درباره زندگی، کارها و فعالیت‌های جف بزوس مدیرعامل آمازون، یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های دنیا، است.

درباره کتاب جف بزوس، مردی که همه او را با آمازون می‌شناسند

جف بیزوس در ۱۲ ژانویه سال ۱۹۶۴ در آلبوکرکی، نیو مکزیکو زاده شد. پدر و مادر او در دوران کودکی‌اش طلاق گرفتند و مادرش با مرد دیگری به نام مایک بزوس ازدواج کرد. مایک، جف را به فرزندخواندگی قبول کرد و نام خانوادگی خودش را به او داد. جف در سال ۱۹۸۶ به عنوان دانشجوی ممتاز از دانشگاه پرینستون فارغ‌التحصیل شد و شروع به کار درشرکت‌های معتبر کرد. همین دوران بود که فکر ایجاد یک فروشگاه از راه دور را رسمی به سرش زد. حالا او یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های خرید اینترنتی را در اختیار دارد و ثروتش به ۶۵.۳ میلیارد دلار رسیده است. آیگین امیدی در کتاب ‌جف بزوس، مردی که همه او را با آمازون می‌شناسند از زندگی او، ایده‌هایش، شکست‌ها و موفقیت‌هایش می‌گوید و مسیری را که او تا به امروز طی کرده است را برمی‌شمارد.

کتاب جف بزوس، مردی که همه او را با آمازون می‌شناسند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های زندگینامه از خواندن کتاب جف بزوس، مردی که همه او را با آمازون می‌شناسند لذت می‌برند. اگر دوست دارید با پادشاه امپراطوری آمازون آشنا شوید کتاب جف بزوس، مردی که همه او را با آمازون می‌شناسند را بخوانید.

بخشی از کتاب جف بزوس، مردی که همه او را با آمازون می‌شناسند

سال ۱۹۹۴ بود که «جفری پرستون بیزوس» یا همان جف بزوس کسب ‌و‌کار فروش اینترنتی کتاب را شروع کرد و اولین گام برای آغاز امپراتوری «آمازون» را برداشت. ‌اما بلندپروازی‌های او تنها به تجارت الکترونیکی محدود نیست؛ او در حوزه‌های رسانه، تولید گجت‌های دیجیتال و حتی دنیای سرگرمی حضوری فعال دارد.

جف بزوس مدیر عامل شرکت آمازون

جف بزوس (Jeff Bezos) موسس و مدیر عامل شرکت آمازون، یکی از قدرتمندترین رهبران تجاری و تکنولوژیک جهان است که اکنون ارزش دارایی هایش به ۶۵.۳ میلیارد دلار رسیده و می توان او را در مقام سومین شخص ثروتمند آمریکایی جای داد. فروشگاه خرده فروشی که در میانه دهه ۹۰ میلادی تاسیس کرد و به خوبی در دوران حباب دات-کام توانست از آن سرپرستی کند، اکنون سالانه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد دلار فروش دارد.

مجله فوربس در تازه ترین شماره خود از مردی سخن گفت که طی چند ساعت، به سومین مردم ثروتمند جهان تبدیل شد.

مجله جهانی فوربس به افزایش ثروت به حدود ۶۵.۳ میلیارد دلار اشاره کرد. این افزایش درپی بالارفتن سهم این شرکت در بازارهای جهانی صورت گرفت.

این شرکت اعلام کرد که درنیمه دوم سال جاری میلادی سودی بالایی نزدیک به ۸۵۷ میلیون دلار کسب کرده است. این درحالی است که سود شرکت آمازون در مدت مشابه سال ۲۰۱۵ میلادی ۹۲ میلیون دلار بوده است.

نظرات کاربران

Mim Jid
۱۴۰۰/۱۰/۱۱

یه کتاب آشغال نخرید همش ٧٢ صفحه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان