دانلود و خرید کتاب عشق و دوستی همه را جذب کنید! دیوید جی لیبرمن ترجمه امیرحسن مکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عشق و دوستی همه را جذب کنید! اثر دیوید جی لیبرمن

کتاب عشق و دوستی همه را جذب کنید!

معرفی کتاب عشق و دوستی همه را جذب کنید!

عشق و دوستی همه را جذب کنید! کتابی از دیوید جی لیبرمن درباره محبت ورزیدن است.این کتاب با آموختن بزرگترین رموز روان‌شناسی به شما کمک می‌کند تا به هر گونه مشاجره، اختلاف، درگیری، کینه، یا قهر و جدایی، در خانواده یا محل کار خود خاتمه دهید.

 درباره کتاب عشق و دوستی همه را جذب کنید!

 اگر شما از اضطراب، استرس، افسردگی و ناراحتی‌هایی که به واسطه‌ی اختلافات خانوادگی، عدم سازش در محل کار، یا تضاد شخصیتی به‌وجود می‌آیند به‌تنگ آمده‌اید، خودتان را با شیوه‌‌هایی که میان افراد آشتی برقرار می‌کنند و موجب فراموش شدن اختلافات می‌شوند، مجهز کنید.

این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه طرف مقابل خود را بر آن دارید تا ناراحتی، عصبانیت و رنجشی را که از شما به دل گرفته است، فراموش کند و با شما از در عشق و دوستی درآید. البته، شما در مقام یک میانجی همین روند را برای آشتی دادن دو نفر که نسبت به هم کدورت به دل گرفته‌اند نیز می‌توانید به کار گیرید. علاوه بر این، فراخواهید گرفت که چگونه رابطه‌ی موجود را مستحکم کنید تا کدورت و اختلاف در آینده بروز نکند.

روانشناس شهیر و پرآوازه، دکتر دیوید جی. لیبرمن، در کتاب عشق و دوستی همه را جذب کنید! مرحله به مرحله شرح می‌دهد که چگونه مردم را با هم آشتی دهید یا خودتان مورد بخشایش قرار گیرید. حتی اگر هیچ امیدی به آشتی کردن وجود نداشته باشد، تکنیک‌های جدید در زمینه‌ی رفتار بشر به شما یاد می‌دهند که چگونه هر نوع شخصیت ناسازگار، کینه یا قهر و جدایی طولانی مدت را به سرعت رفع کرده و با مردم در عشق و دوستی زندگی کنید.

 خواندن کتاب عشق و دوستی همه را جذب کنید! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می خواهید رابطه‌های دوستی، همکاری و عاشقانه خود را بهبود ببخشید، خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیوید جی. لیبرمن

دکتر دیوید جی. لیبرمن، یکی از پرآوازه‌ترین روانشناسان و متخصصین در زمینهٔ شناخت رفتار بشر است که شهرت جهانی دارد و کتاب‌های او هم اکنون به پانزده زبان دنیا ترجمه شده است. لیبرمن به طور مستمر در برنامه‌های رادیو و تلویزیون ملی ایالات متحده آمریکا حضور یافته و نظرات کارشناسی وی، مورد توجه عموم قرار دارد. 

دکتر لیبرمن، فوق تخصص در رشتهٔ روانشناسی و بنیانگذار تجزیه و تحلیل پویایی اعصاب است که انقلابی در درمان کوتاه مدت به شمار می‌رود. تکنیک‌های خارق العاده و شگفت انگیز وی سبب پیشرفت در حوزه‌های مختلف شده است و از سوی دولت‌ها، سازمان‌های اداری و شرکت‌های تجاری معتبر در بیش از بیست و پنج کشور جهان، مورد استفاده قرار می‌گیرد. او در حال حاضر ساکن نیویورک است.

 بخشی از کتاب عشق و دوستی همه را جذب کنید!

هرگاه فردی به نوعی، بخشی از قدرت یا اختیارتان را از شما سلب کند، عصبانی می‌شوید. اگر از عزت‌نفس پایین و کمی‌برخوردار باشید، به طوری که از تعریف این واژه استنباط می‌شود به خودی خود احساس تزلزل می‌کنید. حال، اگر شخصی از راه برسد و آخرین ذرات بازمانده از آزادی و قدرت را از شما برباید و کنترل را به کلی از دستتان خارج کند، به شدت احساس حقارت و فلاکت خواهید کرد. اگر نگاهی گذرا به بند (پاراگراف) بالا انداخته‌اید، لطفاً دوباره آن را به دقت بخوانید زیرا این بند اساس همهٔ اختلافاتی است که میان افراد به وجود می‌آید.

هر موردی که به‌طور مستقیم اهانت آمیز تلقی شود، یا با گرفتن قدرت از شما، احترامی‌را که برای خود قائلید در هم بشکند، شما را وادار می‌سازد که واکنشی منفی از خود بروز دهید. اگر بر خود مسلط و بنابراین دارای عزت نفس باشید، با عصبانیت واکنش نشان نمی‌دهید. علت این امر این است که هر چه عزت نفس فردی بیشتر باشد تحت هر گونه شرایط منفی و ناگواری کم‌تر عصبانی می‌شود.

اگر ما به خودمان احترام نگذاریم، نمی‌توانیم به معنای واقعی به خودمان عشق بورزیم، و برای پر کردن این خلاء، به ناچار در جستجوی عشق ورزی دیگران هستیم.

عشقی که ما به آن نیاز داریم از طریق احترام به دست می‌آید. اگر دیگران به ما احترام بگذارند، این احساس در ما ایجاد می‌شود که می‌توانیم به خودمان احترام بگذاریم، زیرا احترامی را که ایشان به ما می‌گذارند، عشق به خود تعبیر می‌کنیم. عزت نفس و غرور، هر دو بر پایهٔ احترام به خود استوارند. ما باید این نیاز را به طریقی تامین نماییم و اگر نتوانیم خودمان به خود احترام بگذاریم، از دیگران آن را تمنا خواهیم کرد.

نظرات کاربران

mahshid T
۱۳۹۹/۰۷/۲۰

اگر از مطالب کتاب درست استفاده بشه، میشه جلوی بحث، مشاجره و کدورت رو در خانواده، محل کار و جامعه تا حد زیادی گرفت. البته تکنیک های این کتاب مناسب فردی است که از آرامش و اعتماد به نفس خوبی

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۵۴)
اگر قدرت خود را به طرف مقابل واگذار کنید خواهید دید که او اغلب منصفانه‌تر و عادلانه‌تر رفتار می‌کند.
هدی✌
حسادت از ویژگی‌های بارز یک شخص ضعیف النفس و خودپرست است، و شاید شما، او را به یاد چیزی می‌اندازید که خواهان آن است ولی از آن بی بهره است. او برای جبران کردن این احساس کمبود، خصلت‌های منفی و ناپسند را با شما پیوند می‌دهد و به خاطر همین خصلت‌ها از شما متنفر می‌شود.
هدی✌
ترس، ریشهٔ تمام احساسات منفی از قبیل حسرت، شهوت، حسادت و به ویژه خشم است. اما ترس، خود از پایین بودن عزت نفس نشأت می‌گیرد. به همین دلیل است که مردم خشمگین، از عزت نفس پایینی برخوردارند. آن‌ها همیشه مشاجره می‌کنند، لجبازند و بخشنده نیستند.
erfan
بهترین راه برای انتقاد کردن این است که از طرف مقابل ایراد نگیرید. در عوض، از او تعریف و تمجید کنید! و با وجود این، به همان هدفی که می‌خواهید، نائل شوید.
هدی✌
ما اغلب فکر می‌کنیم که اگر لطفی را در حق مردم بکنیم، ایشان از ما خشنود می‌شوند، اما حقیقت این است که وقتی ایشان لطفی را در حق ما بکنند از ما بیشتر خوششان می‌آید.
هدی✌
با اجرای سه مرحلهٔ زیر می‌توانید رابطه تان را با فردی که از تعادل روحی و روانی برخوردار نیست، به‌طور کامل بهبود ببخشید: ۱- کاری کنید تا او احساس ارزش و اهمیت کند. ۲- نشان دهید که به وی اعتماد دارید، و ۳- احساس مسؤولیت و آزادی را در او تقویت کنید.
هدی✌
هیچ کس حق ندارد با شما بدرفتاری کند. اگر احساس می‌کنید که تبدیل به کیسه بوکس روانی طرف مقابل شده‌اید و او همهٔ دق‌دلی‌های خودش را بر سر شما خالی می‌کند، اوضاع را تغییر دهید.
هدی✌
بهترین راه برای مقابله با ایرادهای نابه‌جا و انتقادهای نامعقول این است که مسیر گفت و گو را عوض کنیم و غرور شخص را ارضا نماییم. برای این منظور، به سادگی از این شخص تشکر کنید و از او بخواهید شما را در رسیدن به بهترین نتیجهٔ ممکن، راهنمایی کند.
هدی✌
اصل ۶: به او فرصت دهید تا به شما کمک کند برای همدلی و صمیمیت با یک فرد، هیچ راهی مؤثرتر از این نیست که به او اجازه دهید تا به نوعی به شما کمک کند و ببخشد. از او اندرز و راهنمایی بخواهید. اگر به او اجازه دهید ببخشد و عطا کند، احساس مطلوبی در وی ایجاد می‌شود و هر دو به هم نزدیک‌تر می‌شوید.
☆...○●arty🎓☆
فکر می‌کنی توی دل بزرگ و مهربونت جایی برای بخشش من وجود داره؟ قبل از این که جواب بدی می‌خوام بدونی دیگه هیچ وقت امکان نداره چنین رفتاری ازم سر بزنه! هیچ وقت!
هدی✌

حجم

۱۷۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۷۸ صفحه

حجم

۱۷۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۷۸ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان