دانلود و خرید کتاب بهترین داستان های کلاسیک جهان برای بچه ها (جلد دوم) ترجمه صدیقه جاویدی بوشهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهترین داستان های کلاسیک جهان برای بچه ها (جلد دوم) اثر صدیقه جاویدی بوشهری

کتاب بهترین داستان های کلاسیک جهان برای بچه ها (جلد دوم)

معرفی کتاب بهترین داستان های کلاسیک جهان برای بچه ها (جلد دوم)

کتاب بهترین داستان‌های کلاسیک جهان برای بچه‌ها (جلد دوم) با ترجمۀ صدیقه جاویدی بوشهری در انتشارات سیراف به چاپ رسیده است. این کتاب مناسب کودکان و برای ردۀ سنی ب و ج (سال‌های دبستان) است. جلد دوم بهترین داستان‌های کلاسیک جهان برای بچه‌ها در این مجموعه شامل ۱۳ داستان و مناسب برای قبل از خواب هستند که بر اساس طول زمان خواندن، ۵ تا ۸ دقیق، مرتب شده‌اند.

درباره کتاب بهترین داستان های کلاسیک جهان برای بچه ها (جلد دوم)

بهترین داستان‌های کلاسیک جهان برای بچه‌ها (جلد دوم)، برای کودکان دبستانی و مناسب قبل از خواب هستند که بر اساس طول زمان خواندن مرتب شده‌اند. مجموع داستان‌های جلد دوم ۱۳تاست که ۶ داستان آن با عنوان‌های «زیبای خفته»، «علاءالدین و چراغ جادو»، «جوجه اردک زشت»، «گرگ و هفت بزغاله»، «سفید برفی و هفت کوتوله»، «آریل پری دریایی کوچک»، زمان مطالعه‌شان ۵ دقیقه در نظر گرفته شده است. ۷ داستان دیگر کتاب بهترین داستان‌های کلاسیک جهان برای بچه‌ها (جلد دوم) با عنوان‌های «پینوکیو»، «خیاط کوچولوی شجاع»، «آلیس در سرزمین عجایب»، «سفرهای گالیور»، «راپونزل»، «علی بابا و چهل دزد»، «پیترپن» زمان مطالعه‌شان بین ۵ تا ۸ دقیقه در نظر گرفته شده است.

در اولین داستان این مجموعه با عنوان زیبای خفته می‌خوانیم در روزگار قدیم و در کشوری دور، شاهزاده خانمی متولد شد. به این مناسبت شاه و ملکه جشن بزرگی برپا کردند. سه پری مهربان هم به‌عنوان مادرخواندۀ نوزاد به جشن دعوت شدند. ناگهان با صدای رعدوبرق ترسناکی یک پری سیاه در کاخ ظاهر شد. او از اینکه به جشن دعوتش نکرده بودند خشگمین بود و با عصبانیت کودک را نفرین کرد. نفرینش این بود که شاهزاده خانم وقتی ۱۵ سالش شد انگشتش را با سوزن زخم می‌کند و می‌میرد. پری‌های مهربان گفتند ما نمی‌توانیم این طلسم را باطل کنیم؛ اما می‌دانیم که شاهزاده با آن زخم نمی‌میرد فقط به خواب عمیقی می‌رود و با یک معجزه از آن خواب بیدار می‌شود. پادشاه دستور داد تمام چرخ‌های نخ‌ریسی و سوزن‌ها را در کشور بسوزانند. ۱۵ سال گذشت و آن نفرین فراموش شد. شاهزاده خانم حالا جوان و زیبا شده بود و همه دوستش داشتند. روز تولد ۱۵سالگی شاهزاده یک زن آمد و او را با خود به اتاق یکی از برج‌های قصر برد. آنجا زنی در حال نخ‌ریسی بود. شاهزاده که تا حالا چنین چیزی ندیده بود با کنجکاوی نزدیک چرخ رفت به‌محض اینکه سوزن را گرفت دستش زخم شد، روی زمین افتاد و به خواب عمیقی فرورفت. صدای خندۀ وحشتناکی در قلعه پیچید و آن زن که پری سیاه بود ناپدید شد. 

حالا پری‌های مهربان باید دنبال معجزه‌ای بگردند تا شاهزاده خانم را از خواب بیدار کند.

خواندن کتاب بهترین داستان های کلاسیک جهان برای بچه ها (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های کودک و والدینی که می‌خواهند پیش از خواب برای کودکانشان داستان بخوانند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

قیمت:
۲۶,۴۰۰
تومان