دانلود و خرید کتاب موک‌ها (۲) جولیا ابرل ترجمه معصومه مطور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موک‌ها (۲) اثر جولیا ابرل

کتاب موک‌ها (۲)

نویسنده:جولیا ابرل
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب موک‌ها (۲)

موک‌ها (۲)؛ چالش‌های بزرگ در یادگیری تقویت‌شده از طریق تکنولوژی نوشته جولیا ابرل است. این کتاب در سامانه کنترل کیفیت منابع آموزشی و تربیتی شبکه رشد مورد تأیید وزارت آموزش‌وپرورش قرار گرفته است.

واژه موک اولین بار در سال ۲۰۰۸با راه‌اندازی یک دوره آموزشی آنلاین تعاملی مبتنی بر ارتباط‌گرایی به‌دست جورج زیمنس و استفان داونز در ایالات متحده زاده شد. این دوره‌ها هم اکنون چندین هزار نفر را در سراسر جهان به خود جذب کرده است . موک‌ها به تجدید نظر در مورد چگونگی آموزش و یادگیری در دنیای متکثر، پرهیاهو اما کوچک ما اشاره دارند.

 درباره کتاب موک‌ها (۲)؛ چالش‌های بزرگ در یادگیری تقویت‌شده از طریق تکنولوژی

این کتاب حاصل گردهمایی آلپ ۲۰۱۳ است؛ رویدادی علمی برای محققان اروپایی در زمینه یادگیری پیشرفته از طریق فناوری. هدف آن، تداوم مسیر همکاری در میان محققان یادگیری پیشرفته از طریق فناوری و حرکت به‌سوی یکپارچگی موضوع بین‌رشته‌ای آن است. شرکت‌کنندگان در این رویداد به توصیف دوازده مسئلۀ مهم چالشی بزرگ اجتماعی-فنی مرتبط با یادگیری و سیستم آموزشی می‌پردازند که موضوعات گسترده‌ای را پوشش می‌دهد.

آنها بر بهبود یادگیری و آموزش در کلاس‌های درس به کمک ابزار فناوری، طراحی محیط‌های نوآورانه، به‌روزرسانی دیدگاه‌های ذی‌نفعان و بهبود شیوه‌های تحقیق یادگیری پیشرفته از طریق فناوری متمرکزند. کارشناسان با پیش‌زمینه‌هایی در حیطه تحقیقی، تجربی یا سیاست‌گذاری درباره این دوازده چالش اظهارنظر می‌کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان