دانلود و خرید کتاب نوری که در خود داریم میشل اوباما ترجمه فروزنده دولت یاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب نوری که در خود داریم

کتاب نوری که در خود داریم

نویسنده:میشل اوباما
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نوری که در خود داریم

کتاب نوری که در خود داریم نوشتهٔ میشل اوباما و ترجمهٔ فروزنده دولت یاری است. انتشارات اسپینا این کتاب را منتشر کرده است. نویسنده در این اثر از غلبه بر دوران عدم قطعیت سخن گفته است.

درباره کتاب نوری که در خود داریم

میشل اوباما کتاب نوری که در خود داریم را در بخش سوم نگاشته است. میشل اوباما در این اثر در قالب مجموعه‌ای از نکات و داستان‌های تازه به بیان موارد و ابزارهایی پرداخته که افق های نویی را در برابر تغییر چالش و قدرت در دیدگان خوانندگان گشوده است. غاو بر این عقیده است که وقتی نور وجودمان به دیگران می‌تابانیم، می‌توانیم غنا و پتانسیل دنیای اطرافمان را روشن کرده و در نتیجه حقایق را عمیق‌تر دریافته و مسیرهای جدیدی را کشف کنیم.

خواندن کتاب نوری که در خود داریم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعهٔ زندگی‌نامه‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

درباره میشل اوباما

میشل لاوون رابینسون اوباما در ۱۷ ژانویهٔ ۱۹۶۴ در شیکاگو، ایلینوی، به دنیا آمد. او وکیل و نویسنده است. میشل در ۲۸سالگی با باراک اوباما ازدواج کرد و نخستین بانوی اول آمریکاییِ آفریقایی‌تبار در تاریخ ایالات‌متحدهٔ آمریکا شد؛ ازاین‌رو میشل اوباما به‌مدت ۸ سال، نقش بانوی اول ایالات‌متحدهٔ آمریکا را ایفا کرد. او دانش‌آموختهٔ دانشگاه پرینستون و دارای دکترای حقوق از دانشگاه هاروارد است. میشل به محیط‌زیست نیز علاقه دارد. او در انتخابات ۲۰۱۶ ایالات‌متحدهٔ آمریکا از حامیان «هیلاری کلینتون» بود. میشل اوباما در فهرست نظرسنجی سالانهٔ زن تحسین‌شدهٔ سال ۲۰۱۸ به‌عنوان مقام اول انتخاب شد. کتاب «شدن؛ روزنگاری هدفمند برای شناخت خودتان» یکی از آثار مکتوب اوست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان