دانلود و خرید کتاب راهنمای شناخت و رفتار با پسرها مارگارت میکر ترجمه شیرین یزدانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای شناخت و رفتار با پسرها اثر مارگارت میکر

کتاب راهنمای شناخت و رفتار با پسرها

معرفی کتاب راهنمای شناخت و رفتار با پسرها

کتاب راهنمای شناخت و رفتار با پسرها نوشته مارگارت میکر از مجموعه‌ی کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان است. این اثر را شیرین یزدانی به فارسی ترجمه کرده است.

درباه‌ی کتاب راهنمای شناخت و رفتار با پسرها

مارگارت میکر در کتاب راهنمای شناخت و رفتار با پسرها درباره‌ی رابطه‌ی سالم و سازنده‌ای که والدین یک پسر باید با او برقرار کنند، نوشته است. او در کتاب راهنمای شناخت و رفتار با پسرها از تفاوت‌هایی که میان فرزند دختر و پسر وجود دارد نوشته است و والدین را تشویق کرده است تا این تفاوت‌ها را بشناسند، به آن‌ها احترام بگذارند و یاد بگیرند که چطور می‌توانند رابطه‌ی سالمی با پسرشان برقرار کنند. 

کتاب راهنمای شناخت و رفتار با پسرها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های روانشناسی و والدین بخصوص آن‌هایی که فرزند پسر دارند، می‌توانند از مطالب کتاب راهنمای شناخت و رفتار با پسرها استفاده کنند. 

بخشی از کتاب راهنمای شناخت و رفتار با پسرها

وقتی پسرها به سن نوجوانی مـی رسـند ، بسـیاری از والـدین از اینکـه در کنـار فرزندشان باشند و با او وقتشان را بگذرانند، کمی نگران هسـتند و انتظـاراتی غیـر واقع‌بینانه از زمانی که در کنار فرزندشان هستند، دارند در نتیجـه از بـودن در کنـار پسرشان اجتناب می‌کند و فکر می‌کنند آن‌ها دیگر به مادر یا پدرشان نیـاز ندارنـد. این کار را نکنید؛ اکنون پسر نوجوان شما خیلی بیشتر از زمـانی کـه پسـر بچـه‌ای شش ساله بود، به شما نیاز دارد. او فقط این مسأله را به شما نمی‌گوید.

خیلی مهم است که وقتی در کنار فرزندتان هستید، با او مثل یک معلـم رفتـار نکنید ؛ شما در کلاس درس او و حین امتحان گرفتن از او نیستید. ایـن کـار اغلـب نتیجه‌ای جز یأس و ناامیدی در بر نخواهد داشت. بنابراین سعی کنید وقتی در کنار پسرتان هستید ، فقط شاد باشید و لذت ببرید. مردانی که از همسرشان جدا شده‌اند، معمولا در این دام می‌افتند. آنها می‌خواهند خاطره‌ی خوبی برای پسرشـان خلـق کنند. آنها سخت تلاش می‌کنند و وقتی مشکل پیش‌بینی نشده‌ای رخ می‌دهـد و یا مشاجره‌ای به‌وجود می‌آید گویی زندگی آنها در حال از هم پاشیدن است. ولـی حقیقت چیز دیگری است؛ واقعیت این است که اتفاقات خوب ، هم نتیجه‌ی اوقـات خوش و هم اوقات ناخوشی است . والدین باید خویشتندار باشند و در میدان جنگ نیز در کنار فرزندشان بمانند. مشکلات را حل کنند و آن‌ها را پشت سر بگذارند و به سمت جلو حرکت کنند و رابطه‌ی بهتری با فرزندشان داشته باشند

نظرات کاربران

کاربر ۱۸۱۶۱۸۰
۱۳۹۹/۰۸/۰۲

به نظر من برای پدر و مادرها که پسرشان تازه به سن نوجوانی رسیده اندخیلی مفیده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۳۹,۹۹۹
تومان