دانلود و خرید کتاب کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد جان گوردون ترجمه هانیه منشی‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد اثر جان گوردون

کتاب کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد

معرفی کتاب کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد

کتاب کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد نوشته جان گوردون و دن بریتون است. این کتاب می‌تواند مسیر زندگی شما را برای همیشه عوض کند. قدرت “یک کلمه “، در تمرکز محدود و تأثیر گسترده آن نهفته است. به نظر می‌رسد که هرچه کمتر، بهتر است. سادگی قدرتمند است. “یک کلمه “می‌تواند واقعاً تفاوت ایجاد کند! حالا فقط باید کلمه‌ خود را پیدا کنید.

درباره کتاب کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد

کلمه‌ای که زندگی شما را تغییر خواهد داد، یک روش اثبات‌شده برای ایجاد شفافیت، قدرت، اشتیاق و تغییر زندگی است. هر ساله، به ندرت در تصمیمات خود مصمم هستیم و اهدافمان اغلب به راحتی فراموش می‌شوند. اما یک کلمه به راحتی به خاطر سپرده می‌شود. زمانی که یک کلمه‌ی منحصربه‌فرد را زندگی می‌کنید که برای شما در نظر گرفته شده است، در طول سال اهداف و نیت‌های جدیدی را پیدا خواهید کرد و به تمرکز و قدرت بالایی در زندگی خود دست پیدا خواهید کرد.

کلمات قدرتمند هستند. آن‌ها قدرت الهام‌بخشیدن، تشویق، قدردانی، التیام و تبدیل کردن غیرممکن به ممکن را دارند. در طول تاریخ، کلمات توانسته‌اند جوامع، مردم و روابط را متحول کنند. کلمات به ما الهام‌بخشیده‌اند که مردی را به ماه بفرستیم، برابری نژادی را پیش ببریم و بعد از بزرگ‌ترین تراژدی‌های زندگی‌مان، التیام بیابیم.

راز داشتن ِزندگی ساده، “یک کلمه “است. زندگی با در آغوش گرفتن، داشتن و زندگی کردن “یک کلمه “به مدت ۳۶۵ روز تغییر خواهد کرد. یک کلمه، به جای اینکه ما را زیرِ بار تصمیم‌های غیرواقعی و اهداف برآورده نشده خم کند، دیدگاه کاملاً جدید درباره نوع رویکرد ما در سال ارائه می‌کند. ما را آزاد می‌کند. یک کلمه، هدف و معنای احیاشده‌ را به ما می‌دهد. یک کلمه، چنان تمرکز بالایی را ایجاد می‌کند که پایدار باقی می‌ماند. یک کلمه کاتالیزور برای ایجاد تمرکز فوری و تغییر در زندگی است و بسیار قدرتمند است.

اولین و مهم‌ترین مرحله‌ی فرآیند یک کلمه، آماده کردن قلبتان است شما باید از مشغله‌های زندگی‌تان فرار کنید و زمان بگذارید تا قلبتان را با نگاه کردن به درونتان آماده کنید. در حقیقت چیزی که می‌کارید را برداشت خواهید کرد. از دانه‌هایی که امروز می‌کارید، محصولی تولید می‌شود که فردا از آن لذت خواهید برد.

خواندن کتاب کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید زندگیتان را تغییر دهید این فرصت را از دست ندهید.

بخشی از کتاب کلمه‌ای که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد

داستان ما

هر کسی تجربه متفاوتی از فرایند “یک کلمه و تأثیر آن بر زندگی‌اش دارد. ما می‌خواهیم داستان‌هایمان را با شما تقسیم کنیم.

داستان دَن

در سال ۱۹۹۹، من و دوستم اِستیو فیتزهیو (Steve Fitzhugh) به اوشِن سیتی (Ocean City)، مِریلَند (Maryland) سفر کردیم تا در کنفرانس بزرگی برای جوانان سخنرانی کنیم. در طول این رانندگی در هوای سرد ماه دِسامبر، اِستیو از من پرسید طرح کلی من برای سال آینده چه خواهد بود. بعد از چند دقیقه فکر کردن به تمام چیزهایی که می‌خواستم انجام دهم، با تمام امیدها و رؤیاهایم برای سال جدید به او پاسخ دادم. او صبورانه گوش می‌داد و من سخنرانی الهام‌بخشی از تمام تغییرات مهمی را به او ارائه دادم که می‌خواستم در سال جدید برایم اتفاق بیفتد.

اِستیو پاسخ داد: «این عالی است، دَن، اما من فقط “یک کلمه “از تو خواستم، نه یک موعظه.»

بعد از کمی تأمل، با شعار مخصوص خودم پاسخ دادم: «می‌خواهم خوش باشم».

اِستیو دوباره با من مخالفت کرد و گفت: «دَن، این هنوز هم “یک کلمه “نیست».

من از ناتوانی خودم در کوتاه کردن اهدافم در یک کلمهٔ واحد عصبانی شدم. خلاصه کردن تمام اهداف بزرگ و طرح کلی‌ام برای سال و تمام مواردی که به زودی باعث تغییر زندگی‌ام می‌شدند، آنهم تنها در یک کلمه، بسیار دشوار بود.

به اِستیو گفتم برای فکر کردن به این مسئله به زمان بیشتری نیاز دارم. چند هفته بعد با اِستیو تماس گرفتم و به او گفتم یک کلمه‌ام برای سال بعد، صمیمیت است. زیرا می‌خواستم صمیمیت بیشتری در تمام حوزه‌های زندگی‌ام داشته باشم، از جمله روابطم با همسرم، خانواده‌ام، دوستانم و خدا. به عنوان یک پدر، همسر، دوست، رهبر و ورزشکار، تغییر کردم و در تمام روابطم به سطح عمیق‌تری رسیدم. آن سال برایم، همان سال صمیمیت بود.

نظرات کاربران

علی
۱۳۹۹/۱۱/۲۸

کتابی که به زندیگیتان نظم می بخشد

مصطفی ارشد
۱۴۰۱/۰۶/۳۱

کتاب رو چند بار خوندم بنظرم برای فهم و درک بیشتر مطالب لازم باشه. خواندن این کتاب میتونه تغییر و تحولی عظیم در زندگی شما ایجاد کنه کلمه‌ای که از اعماق قلبت برمیخیزد و تو را به آنچه برایش آفریده شده‌ای آماده

- بیشتر
کاربر ۵۱۱۵۱۲۲
۱۴۰۱/۰۷/۰۵

خیلی خوب بود!؛)

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
«اگر کاری که همیشه انجام داده‌اید را انجام دهید، هر آنچه را که همیشه گرفته‌اید، دریافت خواهید کرد».
🎸🍃تبسم🍃🎸

حجم

۴٫۹ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

حجم

۴٫۹ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

قیمت:
۱۷,۵۰۰
تومان