دانلود و خرید کتاب پنج پادشاهی جهان؛ جلد چهارم نیما کهندانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پنج پادشاهی جهان؛ جلد چهارم اثر نیما کهندانی

کتاب پنج پادشاهی جهان؛ جلد چهارم

انتشارات:نشر ویدا
امتیاز:
۳.۵از ۲۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پنج پادشاهی جهان؛ جلد چهارم

کتاب پنج‌گانه پادشاهی جهان؛ جلد چهارم نوشته نیما کهندانی است. این کتاب دنیایی خیالی می‌سازد میان خدایان و انسان‌ها و تمام عالم هستی را در فضایی جادویی به تصویر می‌کشد.

درباره کتاب پنج‌گانه پادشاهی جهان؛ جلد چهارم

طوفان مرگ داستانی پُرفراز و نشیب از رابطهٔ ایزدان با هم و نیز با انسان‌هاست. زندگی آن‌ها، حسادت‌ها، رقابت‌ها، دشمنی‌ها و پلیدی‌هایشان چنان با انسان‌ها آمیخته و شبیه آدمیان است که در قالب انسانی حلول می‌کنند. لوکی- ایزد شرارت- گاه قالب‌هایی انسانی می‌یابد و فریا- ایزدبانوی شور و شیدایی- دل به مردی زمینی می‌بندد؛ مردی که با تمام شور و شیدایی‌اش به نامیرایی پشت می‌کند و به زمین بازمی‌گردد. لحظه دیدارشان در زمین، گویی گذر فریاست از خوابِ او. چهار مبارزِ چهار عنصر باستانی حیات: آب و باد و آتش و خاک قدرتی همچون خدایان دارند. ویژگی این داستان، گذشته از فراز و نشیب‌های داستانی و شرح استیصال آدمی در مقابل جهانی پر از شرارت، بیان این درهم‌آمیختگی‌ست. شاخصه و مرز جداکننده خدایان از انسان‌ها در این کتاب، لحن و زبان است. خدایان به زبان رسمی حرف می‌زنند. انسان‌ها- اهل هر قلمرو و کشوری که باشند- لحنشان محاوره است تا خواننده در صمیمیت کلام شخصیت، متوجه زمینی بودن آن شود . این کتاب خواننده را با خودش به دنیای عجیب و خیالی می‌برد که از آن لذت میإ‌رد.

خواندن کتاب پنج‌گانه پادشاهی جهان؛ جلد چهارم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

ااین کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های فانتزی پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب پنج‌گانه پادشاهی جهان؛ جلد چهارم

ایمانوئل چیزهای زیادی را درمورد پادشاهی جهان فهمیده بود. از ساختار آن تشکیلات پیچیده با قدرت عجیب رهبر بزرگ، در رأس آن، خبر داشت. اما حتی درمورد قدرت خالص او هم دچار تردید بود، تا جایی که به یاد می‌آورد همواره گروه مباشرانش، و نه خودش، دستورات را صادر می‌کردند. البته خوب می‌دانست که رهبر بزرگ زیرکانه بازی می‌کند.

دیگر این جزئیات برایش اهمیتی نداشت؛ نه در حال حاضر. هرچه باشد حالا مهره‌ای بیرون گذاشته از زمین بازی بود و با گذشت دو هفته، اخباری در ارتباط با تشکیلات سابقش به او رسید که او را مطمئن کرد.

در تمام این دو هفته، اما، پررنگ‌ترین تصویر در ذهنش مرگ پرهام فرهمند بود. درست در ثانیهٔ آخر همه‌چیز وارونه شده بود. لحظه‌ای که ایمانوئل دیگر داشت تسلیم می‌شد و خود را در اسارت پژدو و نیروهای پاترا می‌دید، برترام از راه رسیده و معادلات را بر هم زده بود. تک‌تیراندازها کار پژدو را یکسره کرده بودند و در هرج‌ومرج ایجاد شده، ایمانوئل نجات یافته بود.

آخرین خلوتش را نیز به یاد می‌آورد؛ او برای پرهام، این مرد سنگی با اسم انجمنی پژدو، اشک ریخته بود. همواره موی دماغش بود برای همین باور نمی‌کرد که برایش اشک فشانده باشد. شاید به این دلیل که خودش هم در آن لحظه تسلیمِ سرنوشتی محتوم شده بود. شاید چون از حقایق دردناکی باخبر شده بود که باعث می‌شد به نقطهٔ اشتراکی با پژدو فکر کند. درست نمی‌دانست... به‌هرحال مرد پارسی ارزشش را داشت.

نظرات کاربران

نسترن
۱۳۹۹/۰۹/۰۱

میشه مثل جلدهای قبلیش بزارینش تو کتابخانه همگانی؟من نخوندمش ولی خیلی دوست دارم بخونمش

غرق در رؤیا
۱۴۰۲/۰۷/۰۱

با سلام. این کتاب پنج جلدی هست که در جلد آخر تمامی شخصیت های ۴ جلد اخیر گرد هم می آیند ولی جلد آخر اون هنوز موجود نشده. لطفا پیگیر قرار دادن قسمت آخر هم باشید. با تشکر

A
۱۴۰۱/۰۴/۲۶

ع ا ل ی

ایمانم
۱۴۰۱/۰۷/۲۵

اینکه اول هر بخش مکان و زمان و مشخصات رو توضیح میده کاری میکنه بشه به راحتی صحنه رو توی ذهن ساخت و لذت کتاب رو چند برابر میکنه، این نکته مثبتیه که توی باقی کتاب های این سری هم

- بیشتر
زنبورِ پرکار
۱۳۹۹/۱۱/۲۵

خب راستش نسبت بقیه کتاباییکه خوندم سطحش پایین بود و متن اونقدرام روون و خوب نبود. البته نظری که دادم به نسبت کتابای دیگه می گم و گرنه در کل بد نبود. و اینکه صحنه های جذاب خیلی کم بود و حتی

- بیشتر
Amirhossein79
۱۳۹۹/۰۸/۲۸

دوستان خواهشا فقط برای پرسیدن سوالتون یه ستاره ندید

gomnam
۱۳۹۹/۰۸/۱۷

بالاخره اومد لطفا بزارینش تو کتابخانه همگانی

ZahAh
۱۴۰۱/۰۸/۰۶

چرا قیمتش نصف کتاب چاپیه؟

AS.X
۱۳۹۹/۱۰/۲۲

به نظر من خوب بود و سرگرم کننده

کاربر ۲۱۵۸۹۲۴
۱۳۹۹/۰۸/۲۸

اسم جلد اول و دوم این کتاب چیه؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۹۲ صفحه

حجم

۴۱۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۹۲ صفحه

قیمت:
۲۹۶,۰۰۰
۱۴۸,۰۰۰
۵۰%
تومان