دانلود و خرید کتاب جدی نگیرید مهم نیست ریچارد کارلسون ترجمه شیرین یزدانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جدی نگیرید مهم نیست اثر ریچارد کارلسون

کتاب جدی نگیرید مهم نیست

معرفی کتاب جدی نگیرید مهم نیست

کتاب جدی نگیرید مهم نیست نوشته ریچارد کارلسون و ترجمه شیرین یزدانی، راهنمایی جذاب و روش‌هایی ساده برای حل مشکلات زندگی است.

درباره‌ی کتاب جدی نگیرید مهم نیست

ریچارد کارلسون در کتاب جدی نگیرید مهم نیست، روشی ساده برای حل مشکلات زندگی ارائه می‌کند. او معتقد است که تمام چیزی که ما برای رویارویی با مشکلاتمان به آن احتیاج داریم، تغییر زاویه نگاهمان است. به این ترتیب اگر ما یاد بگیریم که نگرشمان را نسبت به مشکلات و پیچیدگی‌های زندگی تغییر دهیم، به آسانی می‌توانیم زیبایی‌های آن را ببینیم. این تغییر نگرش به ما کمک می‌کند تا از آن بیشتر لذت ببریم. او در کتاب جدی نگیرید مهم نیست صد راهکار ارائه می‌کند که به ما در حل مشکلات کمک می‌کنند. 

کتاب جدی نگیرید مهم نیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر شما هم دوست دارید نگرشتان را به زندگی تغییر بدهید و با مشکلاتتان راحت‌تر برخورد کنید، کتاب جدی نگیرید مهم نیست را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب جدی نگیرید مهم نیست

معمولًا ما به مسائل و مشکلاتی اهمیت می‌دهیم که اگر کمی بیشتر به آنها توجه کنیم، می‌فهمیم که آن مشکلات آنقدرها هم که ما فکر می‌کردیم ، بزرگ و پیچیده نیستند. ما بیش از حد به مشکلات ریز و درشت زندگیمان توجه می‌کنیم و آن‌ها را بزرگ‌تر از آنچه هستند، می‌بینیم. 

اگر مجبور باشیم در صفی بایستیم، به انتقادات غیدر منصفانه دیگران گوش کنیم و بیشتر از همه کار کندم، امدا در عین حال بدانیم که نباید به مشکلات جزئی و پیش پا افتاده‌ی زندگیمان توجه کنیم، سهم بزرگی در زندگی عایدمان می‌شود. بعضی از افدراد آنقدر به مسائل جزئی و پیش پا افتاده‌ی زندگیشان اهمیت می‌دهند که دیگر نمی‌توانند زیبایی‌های زندگیشان را ببینند و از آن لذت ببرند. وقتی به سمت رسیدن به این هدف گام بر می‌دارید، متوجه می‌شوید که می‌توانید با دیگران مهربان‌تر و صمیمی‌تر باشید و از زندگی خودتان بیشتر لذت ببرید

نظرات کاربران

Afaf Karimi
۱۴۰۰/۰۳/۲۵

کتاب خوبی هست مثل یک والد خوب تشویق گر

کاربر ۱۳۴۱۶۸۰
۱۳۹۹/۰۶/۲۰

خوب بود

فرامرز
۱۴۰۰/۰۸/۲۷

کتاب خوبیه ولی نویسنده توی بعضی مسائل خیلی زیاده‌روی کرده، بعضی جاها هم به نظر من حرفاش همو نقض میکردن، نکتهٔ دیگه اینکه بنظرم تموم حرفاش درست نیست و فقط بعضی از چیزایی که گفته بدردبخورن

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان