دانلود و خرید کتاب نگاهی جامع به لهجه‌ی سوری شهریار نیازی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نگاهی جامع به لهجه‌ی سوری اثر شهریار نیازی

کتاب نگاهی جامع به لهجه‌ی سوری

انتشارات:انتشارات نظری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نگاهی جامع به لهجه‌ی سوری

کتاب نگاهی جامع به لهجه‌ی سوری اثر شهریار نیازی، پریسا فیضی و حسام حموده، راهنمایی کامل برای آشنایی با لهجه‌ی سوری در زبان عربی است. 

درباره‌ی کتاب نگاهی جامع به لهجه‌ی سوری

کتاب نگاهی جامع به لهجه‌ی سوری کتابی کاربردی برای آموزش لهجه‌ی سوری در زبان عربی است. از آنجایی که در هرکدام از کشورهای عرب‌زبان یک نوع لهجه‌ی خاص رواج دارد و با توجه به مناسبات کلی و روابط کشور ایران و سوریه، لازم است تا با زبان سوری و لهجه‌ی آن‌ها آشنا شویم. شهریار نیازی، پریسا فیضی و حسام حموده در کتاب نگاهی جامع به لهجه‌ی سوری ما را با لهجه‌ی رایج در کشور سوریه آشنا می‌کنند و توضیحاتی درباره‌ی نحوه‌ی ساخت افعال، اسامی اشاره، موصول‌ها و ضمایر، اسم‌ها مشتق، کلمات وام‌گرفته شده از زبان‌های دیگر و گفتگو به لهجه‌ی سوری می‌دهند.

کتاب نگاهی جامع به لهجه‌ی سوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب نگاهی جامع به لهجه‌ی سوری اثری کاربردی برای تمام کسانی است که دوست دارند با لهجه‌ی سوری آشنا شوند و یا برای کار و ... به دانستن لهجه‌ی سوری احتیاج دارند. 

نظرات کاربران

کاربر 8502698
۱۴۰۳/۰۱/۰۴

با سلام کتاب بسیار خوبی بود به نظرم از چند جهت می توان به این کتاب نمره خوبی داد ۱.نویسنده ها خودشان سوری یا در آنجا زندگی می کردند ۲. قانون مند بودن و تبیین کردن اصطلاحات ۳. بیان تشابه

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

قیمت:
۱۶,۵۰۰
تومان