دانلود و خرید کتاب لطفاً فقط چیزی که به تو گفته شده را انجام نده باب نلسون ترجمه رحمت ربیع پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لطفاً فقط چیزی که به تو گفته شده را انجام نده اثر باب نلسون

کتاب لطفاً فقط چیزی که به تو گفته شده را انجام نده

نویسنده:باب نلسون
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۱.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب لطفاً فقط چیزی که به تو گفته شده را انجام نده

لطفاً فقط چیزی که به تو گفته شده را انجام نده  کتابی نوشته باب نلسون در زمینه موفقیت است.

 نلسون در این کتاب درس جالبی می دهد. او می‌گوید همیشه آن چیزی که از شما خواسته شده را انجام ندهید بلکه آن چیزی که لازم است انجام شود را انجام هید. 

 درباره کتاب لطفاً فقط چیزی که به تو گفته شده را انجام نده

بزرگترین اشتباهِ زندگی این است که فکر کنید برای شخص دیگری کار می‌کنید. همه‌ی ما در نهایت برای خودمان کار می‌کنیم. ممکن است دیگران چک حقوقی شما را امضاء کنند. اما مهمتر از همه این است که شما ملوانِ کشتیِ زندگی‌تان هستید. شما تنها تعیین‌کنندهِ ایده‌ها و اقدامات خود هستید.

امروزه سازمان‌هایِ بزرگ ِدر حالِ رقابت، مشتری محور هستند. هیچ چیزی مشتری را به سرعت عصبانی نمی‌کند، مگر اینکه خط مقدم سازمان، کارمندی داشته باشد که مثل ابلهان دهانش را باز کند و بگوید: متأسفم، این سیاست کاریه ماست یا من فقط اینجا کار می‌کنم و اختیاری ندارم، یا آیا می‌خواهید با سرپرست من صحبت کنید؟. مشتری‌های روشن‌فکر امروزه می‌خواهند با شخصی برخورد کنند که قدرت تصمیم‌گیری داشته باشد. این همان چیزی است که باعث پیروزی در رقابت می‌شود و انگیزه‌ی نیروی کار شما را، حفظ می‌کند.

سازمان‌های موفق به این نتیجه رسیدند که بهترین خدماتشان حاصل کار کارمندانی است که به آن‌ها فرصت تاثیرگذاری در شغلشان داده می‌شود.

این کتاب فرضیه ساده‌ای دارد: شما هرگز برای انجام کارهای بزرگ، نیاز به اجازه ندارید. هرکجا که کار می‌کنید، برای هر کسی که کار می‌کنید، مدیریت انتظار دارد که شما همیشه از بهترین راهکار و تلاش خود برای انجام کاری که باعث موفقیت شرکت می‌شود، استفاده کنید. خدمت به مشتری، حل مشکلات، کمک به همکار، ارائه پیشنهاد برای صرفه‌جویی در هزینه، گسترش یک ایده، یا بهبود یک فرآیند، اقدامات مورد نیاز کارمندان در طول روز است، در واقع، هر لحظه که آن‌ها شاغل باشند.

امروزه فضای رقابتی، میزان تغییر و سرعت کار، در اکثر بازارها برای کارمندان به حدی شدت گرفته که نمی‌توانند برخلاف این جریان حرکت کنند. شرکت‌هایی که انتظار دارند تا کارمندانشان تنها کاری را که به آن‌ها گفته می‌شود انجام بدهند، در یک شیبِ لغزنده قرار دارند که طی مدت زمانی بسیار کوتاه از کار خارج می‌شوند. 

 خواندن کتاب  لطفاً فقط چیزی که به تو گفته شده را انجام نده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید یک کارمند نمونه و موفق و مورد علاقه مدیرتان باشید کتاب لطفاً فقط چیزی که به تو گفته شده را انجام نده را بخوانید. 

 درباره باب نلسون

دکتر باب نلسون، رئیس شرکت نلسون مُوتیوِیشِن (Nelson Motivation) است که یک شرکتِ آموزش مدیریت و مشاوره می‌باشد. او کتاب‌های بی‌شماری در مورد مهارت‌های مدیریتی و شغلی نوشته که پرفروش‌ترین آن‌ها، مجموعهٔ ۱۰۰۱ راه، ("۱۰۰۱ راه برای پاداش دادن به کارمندان"، "۱۰۰۱ راه برای انرژی دادن به کارمندان"، "۱۰۰۱ راه برای ابتکار عمل داشتن در کار") و "مدیریت آدمک‌ها"(Managing for Dummies) است. او در سن دیگو، کالیفرنیا زندگی می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۸٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

حجم

۱۰۸٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان