دانلود و خرید کتاب خلق شادی با هنر ژاپنی ماری کندو ترجمه فرزانه حاج‌خلیلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خلق شادی با هنر ژاپنی اثر ماری کندو

کتاب خلق شادی با هنر ژاپنی

معرفی کتاب خلق شادی با هنر ژاپنی

کتاب خلق شادی با هنر ژاپنی نوشته ماری کندو با ترجمه فرزانه حاج‌خلیلی منتشر شده است. این کتاب را زیرورو کردن زندگی با جادوی سازمان‌دهی و مرتب کردن را به شما یاد می‌دهد.

درباره کتاب خلق شادی با هنر ژاپنی

این راهنمای مصور مجموعه‌ای کامل از روش کانماری دررابطه ‌با نحوه انجام است. به کسانی که خودشان را به ایجاد نظم متعهد کرده‌اند، بسیار کمک می‌کند؛ درست مانند دستی که همان‌جایی را می‌خاراند که می‌خارد. امیدوارم این کتاب را خط‌به‌خط بخوانید. برای کسانی که تا حدی منظم شده‌اند، ولی جزئیاتِ بیش‌تری می‌خواهند، این راهنما یک «دائرة‌المعارف ایجاد نظم» است. هر موقع می‌خواهید مطمئن شوید کاری خاص را چطور باید انجام دهید، کافی است به بخش مربوط رجوع کنید.

خواندن کتاب خلق شادی با هنر ژاپنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند خانه‌شان را مرتب کنند و با این نظم‌دادن به آرامش برسند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب خلق شادی با هنر ژاپنی

 از خودتان بپرسید آیا این چیز شادی‌آور است

معیار تصمیم‌گیری دراین‌رابطه که چه‌چیز را نگه دارید و چه‌چیز را دور بیندازید این است که آیا چیزی شادی‌آور هست یا نه. در زمان تصمیم‌گیری، مهم است آن چیز را لمس کنید، یعنی آن‌را محکم در دو دست‌تان بگیرید، طوری که انگار با او دردودل می‌کنید. ببینید در حین انجام این کار عکس‌العملِ بدن‌تان چگونه است. وقتی چیزی شادی‌آور است، باید هیجانِ آن‌را حس کنید، انگار سلول‌های بدن‌تان دارند کم‌کم زیاد می‌شوند. اگر چیزی را در دست‌تان بگیرید که برای‌تان شادی‌آور نباشد، احساس می‌کنید بدن‌تان سنگین‌تر شده است.

فراموش نکنید چیزی را انتخاب نمی‌کنید که باید دور بیندازید، بلکه چیزی را انتخاب می‌کنید که می‌خواهید نگه دارید. تنها چیزهایی را نگه دارید که برای‌تان شادی‌آورند و چیزهایی را که این‌گونه نیستند، دور بیندازید. فراموش نکنید قبل از خداحافظی از آن‌ها تشکر کنید. اگر با حس سپاسگزاری چیزهایی را که در زندگی‌تان بوده است، دور بیندازید، قدردانیِ خود و همچنین میل به مراقبتِ بهتر از چیزهای زندگی‌تان را تقویت می‌کنید.

نظرات کاربران

faezeh
۱۴۰۰/۰۵/۳۰

این کتاب بعد از جادوی نظم نوشته شده و متفاوت از اون کتابه. هرچند بخشی از محتوای کتاب مشابه کتاب قبلی هست

hedieh sherly
۱۴۰۱/۱۱/۰۵

من این کتاب را سه برابر کتاب جادوی نظم دوست داشتم از بس کاربردیست

دایه مکفی
۱۳۹۹/۰۸/۰۸

این کتاب با کتاب *جادوی نظم* تفاوتی داره؟

عشق کتاااااب
۱۴۰۰/۰۹/۰۸

عالیه این کتاب از دست ندینش واقعا یه همچین کتابی رو کم داشتم

Maryambabaei
۱۴۰۰/۰۱/۲۵

این کتاب تفاوتی با کتاب جادوی نظم داره؟

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹)
تراژدی زمانی اتفاق می‌افتد که شما کل زندگی‌تان را بدون چیزی که برای‌تان شادی‌آور باشد، ادامه دهید
Fateme
قانون سفت‌وسختی وجود ندارد، بنابراین امتحان کنید ببینید چه روشِ نگهداری‌ای برای شما شادی‌آور است. چون فقط همین موضوع اهمیت دارد: فقط حس شادی شما. ببینید چه روشی برای شما جواب می‌دهد، انگار دارید با وسایل و خانه‌تان صحبت می‌کنید. تأثیری که از این گفت‌وگو می‌گیرید، روش درست را به شما می‌گوید. حال که نحوهٔ انتخابِ چیزهای شادی‌آور را یاد گرفته‌اید، به حس درون‌تان باور داشته باشید. معیارِ شادی هرگز دروغ نمی‌گوید.
کاربر ۳۵۵۴۷۳۳
مرتب‌کردن کنشی است که شما را در مقابل خودتان قرار می‌دهد؛ تمیزکردن کنشی است که شما را در مقابل طبیعت قرار می‌دهد.
sisi
کسانی که در مرتب‌کردن بد نیستند، این کار را به‌روشِ خودشان انجام می‌دهند و بدون مشکلی می‌توانند ادامه دهند. ازآن‌جایی‌که سخت تلاش می‌کنند، به‌نظر می‌رسد اگر تلاش‌شان را مؤثرتر نکنند، وقت‌شان تلف شده است. اگرچه مکان‌هایی را برای نگهداریِ وسایل‌شان مشخص کرده‌اند، هنوز چیزهای زیادی دارند که شادی‌آور نیستند و روش‌های نگهداری‌شان پیچیده است؛ زیرا وسایلی از یک نوع در سرتاسرِ خانه پخش‌اند. در تدریسم اصول را به‌شان یاد می‌دهم.
hedieh sherly
اگر مطمئنید چیزی برای شما هیجان به ارمغان می‌آورد، آن‌را نگه دارید، مهم نیست دیگران چه می‌گویند. حتی اگر خوب نباشد، مهم نیست چقدر مهم باشد، وقتی با احترام و مراقبت از آن استفاده می‌کنید، آن‌را به چیزی باارزش تبدیل می‌کنید.
مریم محمدی
اطراف‌مان چیزهایی نگه داریم که شادی‌آور باشند و آن‌ها را سرشار از ابراز عشق کنیم، می‌توانیم خانه‌مان را به فضایی پر از صنایع دستیِ ارزشمند و به یک موزهٔ هنری شخصی تبدیل کنیم.
پانیسا صادقی
«بسیار مهم است خانه‌تان را با چیزهایی که دوست دارید زیبا کنید و نه این‌که این‌قدر آن را خالی کنید که دیگر چیزی شادی‌آوربرای‌تان نداشته باشد.»
پانیسا صادقی
فقط وقتی همه‌چیز را طبقه‌بندی کردید می‌توانید درک درستی از تعداد اشیا داشته باشید و دسته بندی‌های مناسب را تعریف کنید.
پانیسا صادقی
با تمیزکردن می‌توانیم ذهن‌مان را خالی کنیم، درحالی‌که دست‌مان هم دارد حرکت می‌کند، ولی مرتب‌کردن به فکر نیاز دارد: دربارهٔ این‌که چه‌چیزی را دور بیندازیم، چه‌چیزی را نگه داریم و کجا نگه داریم. می‌توان گفت مرتب‌کردن ذهن را منظم می‌کند، ولی تمیزکردن ذهن را پاک‌سازی می‌کند.
Marina & مریم

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۱ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۱ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان