دانلود و خرید کتاب آنک جنگ، اینک داستان احمد شاکری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آنک جنگ، اینک داستان اثر احمد  شاکری

کتاب آنک جنگ، اینک داستان

نویسنده:احمد شاکری
انتشارات:انتشارات صریر
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آنک جنگ، اینک داستان

کتاب آنک جنگ، اینک داستان اثر احمد شاکری، گزارش سلسله نشست‌های نظری ادبیات داستانی دفاع مقدس است.

درباره‌ی کتاب آنک جنگ، اینک داستان

کتاب آنک جنگ، اینک داستان اثر احمد شاکری، گزارشی از سلسله نشست‌های نظری ادبیات داستانی دفاع مقدس است. در هرکدام از این نشست‌ها یه یکی از موضوعات مرتبط با ادبیات داستانی پرداخته است. از میان موضوعات مقالات کتاب آنک جنگ، اینک داستان می‌توان به آرمان‌گرایی در ادبیات دفاع مقدس، مبانی طنز در ادبیات دفاع مقدس، مفهوم شخصیت‌ها در داستان‌ها، رویکرد واقع‌گرایانه در داستان‌ها، بررسی جایگاه داستان‌های دفاع مقدس در سینمای اقتباسی و ... اشاره کرد.

کتاب آنک جنگ، اینک داستان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به مطالعه کتب نقد و پژوهش‌های ادبی در حوزه‌ی داستان دفاع مقدس از خواندن کتاب آنک جنگ، اینک داستان لذت می‌برند.

بخشی از کتاب آنک جنگ، اینک داستان

فضاي ادبي کشور ما در کليت خود و ادبیات دفاع مقدس به نحو جزئي از خلا برنامه ريزی، کشف استعدادهای جوان، برگزاری موفق حلقه‌های نقد جدی، کاربست رويکردهای بومی و اسلامی در نقد و بنيان نهادن اسلوب‌های شناخته شده در حوزه‌ي نقد رنج مي‌برد و اين قضيه سال‌هاست که ادامه دارد. بخشي از اين ضعف به مديريت‌هاي فرهنگي و ادبي بر مي‌گردد و بخشي به خاستگاه ادبي و سنت‌هاي ادبي که از ديرباز در کشور ما وجود داشته و شکل گرفته است. مجموعه اين ها وضعيت کنونی ادبيات داستاني را به گونه اي رقم زده است که جريان‌هاي ادبی و به گونه‌اي خاص، شکل‌گيري گونه‌هاي ادبي و رشد و تطور آن‌ها، عملا تحت مراقبت و دقّت نظر منتقدين پيش نمي‌رود. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۷۶ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۷۶ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان