دانلود و خرید کتاب رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای کن بلانچارد ترجمه محمدجواد نعمتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای اثر کن بلانچارد

کتاب رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای

معرفی کتاب رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای

کتاب رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای، نوشته کن بلانچارد و پاتریشیا زیگارمی و درا زیگارمی است. این کتاب به افزایش اثربخشی با رهبری موقعیتی می‌پردازد. رهبری موقعیتی مفهومی کاربردی است، که به راحتی قابل فهم بوده و طی سه سال گذشته توسط رهبران و مدیران در هزار شرکت برتر دنیا و نیز رهبران بسیاری از سازمان‌های نوپای جهان که با سرعت زیادی در حال رشد هستند مورد استفاده قرار گرفته است.

درباره کتاب رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای

برای رهبری موقعیتی اهداف را با همکاران و کارمندان‌تان به صورت خلاصه و شفاف تعریف کنید. به افراد نشان دهید عملکرد خوب چه شکلی است. افرادی داشته باشید که اهداف شما را با تاریخ های دقیق روی یک صفحه بنویسیند و از آن‌ها بخواهید مهمترین هدف شان را هر روز بررسی کنند و فقط چند دقیقه روی انجام آن‌ها وقت بگذارند.

افراد را تشویق کنید یک دقیقه به کاری که انجام می دهند فکر کنند و ببینند آیا رفتارشان با اهداف شان مطابت دارد. اگر ندارد، آن‌ها را تشویق کنید به کاری که انجام می دهند از نو فکر کنند، تا بتوانند اهداف‌شان را سریعتر درک ‌کنند.

این کتاب منعکس‌کننده باورهای ما نسبت به رهبری موقعیتی است. مطالب این کتاب در قالب یک داستان ارائه شده است. داستان خانم کارآفرینی که از کار زیاد خسته شده است و از مدیر یک دقیقه‌ای می‌آموزد که چگونه با تبدیل شدن به مدیر یک دقیقه‌ای، بیشترین بازده را از افراد خود بدست آورد.

خواندن کتاب رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند کسب و کار موفقی داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای

مدیر یک دقیقه‌ای پاسخ داد: «بگذارید جور دیگری توضیح دهم. فرض کنید سازمان شما ساختاری هرمی دارد، و شما به عنوان مدیرعامل در رأس آن هرم قرار دارید، و تک‌تک کارکنان سازمان هم در پایین هرم قرار دارند. همچنین در میانه این هرم هم لایه‌های مختلفی از مدیریت وجود دارد.»

خانم کارآفرین گفت: «خب این ساختار طبیعی هر سازمانی است و ما هم این‌گونه هستیم. اما آیا از نظر شما، ساختار هرمی سازمان ایرادی دارد؟»

مدیر یک دقیقه‌ای گفت: «نه! اشکالی ندارد؛ البته تا وقتی که این ساختار تنها محدود به چارت سازمانی باشد. مشکل از هنگامی آغاز می‌شود که شیوه تفکر و عملکردتان در مدیریت نیز بر اساس فلسفه سنتی از بالا به پایین باشد.»

خانم کارآفرین گفت: «فکر می‌کنم درست متوجه منظور شما نشدم!».

مدیر یک دقیقه‌ای ادامه داد: «ببینید! اگر این فلسفه سنتی هرمِ سازمانیِ بالا به پایین اساس مدیریت شما باشد، فرض را بر این می‌گذارید که همه برای شخص مافوق خود در این هرم سازمانی کار می‌کنند. در نتیجه مدیران برای برنامه‌ریزی، سازماندهی و نیز ارزیابی به همه مواردی که در سازمان روی می‌دهد مسئول شناخته می‌شوند و همچنین افراد آن سازمان هم باید به مدیران خود پاسخگو باشند. به همین دلیل است که فکر می‌کنیم همه کارها توسط مدیران انجام می‌شوند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰۹٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

حجم

۲۰۹٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان