دانلود و خرید کتاب ماساژدرمانی کبرا رنجبران
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماساژدرمانی اثر کبرا رنجبران

کتاب ماساژدرمانی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ماساژدرمانی

کتاب ماساژدرمانی اثر کبری رنجبران، مقدمه‌ای بر علم وسیع ماساژدرمانی است. 

درباره‌ی کتاب ماساژدرمانی

کبری رنجبران در کتاب ماساژ درمانی، مقدمه‌ای بر علم وسیع ماساژدرمانی نوشته است. این علم از گذشته در ایران و دیگر کشورهای جهان، به عنوان یک روش درمانی استفاده می‌شده است و تاریخچه‌ای جالب و خواندنی دارد. در کتاب ماساژ درمانی با تاریخچه‌ی ماساژ، انواع ماساژهای مختلف، ماساژ با روغن، انواع روغن‌ها و خواص آن‌ها و ... آشنا می‌شوید. 

کتاب ماساژدرمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به علم و هنر ماساژدرمانی از مطالعه کتاب ماساژدرمانی لذت می‌برند. اگر دوست دارید با ماساژ، تاریخچه‌ی آن و روش‌های مختلف ماساژ آشنا شوید، کتاب ماساژدرمانی را بخوانید. 

بخشی از کتاب ماساژدرمانی

در میان ملل و اقوامی که در گذشته از ماساژ به شکل وسیع‌تری استفاده می‌کردند میتوان از مصری‌ها، ایرانیان، یونانیان، چینی‌ها و ژاپنی‌ها نام برد و همین طور از بین دانشمندان و اطباء قدیمی که از تکنیک‌های ماساژ استفاده می کردند می توان به ”بقراط“ ”ابوعلی سینا“ اشاره کرد . بقراط به نتایج سودمند مالش و ماساژ در تأمین و بازگرداندن نیروی عضلانی افراد ناتوان تا حدی پی و برد برای درمان بعضی از عوارض مفصلی و عضلانی از این روش‌ها استفاده نمود .

ماساژ از دیرباز به عنوان نوعی درمان مطرح بوده و مطالعات تاریخی نشان می‌دهد که مالش بدن در بین انسان‌های اولیه و تمدن‌های باستانی وجود داشته است. هندیان از ماساژ در ورزش‌های تنفسی استفاده می‌کردند. مصریان و ایرانیان نیز انواع مختلف ماساژ را جهت درمان به کار می‌بردند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۹۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۳ صفحه

حجم

۹۹۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۳ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان