دانلود و خرید کتاب آموزش و استعدادیابی در کبدی کبرا رنجبران
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش و استعدادیابی در کبدی اثر کبرا رنجبران

کتاب آموزش و استعدادیابی در کبدی

معرفی کتاب آموزش و استعدادیابی در کبدی

آموزش و استعدادیابی در کبدی نوشته کبری رنجبران و دیگران یکی از کتاب‌های ورزشی انتشارات اکبرزاده است که به موضوع استعدادیابی در ورزش کبدی می‌پردازد.

تاریخچه بازی کبدی به ۴۰۰۰ سال قبل بازمی‌گردد. کبدی یک ورزش بسیار محبوب در آسیای جنوبی است، ریشه کلمه کبدی از واژه کائون بادا به معنی مبارزه با حریف مشتق می‌شود این بازی همزمان با بازی‌های المپیک برلن در سال ۱۹۳۶ در شهر ماهاراشترا توسط هانومان و یا بام به نمایش درآمد. 

بازی کبدی در سال ۱۹۳۸ در بازی ‌های المپیک هند در شهر کلکته معرفی و فدراسیون کبدی هند KFI در سال ۱۹۵۰ تأسیس شد و قوانین و مقررات استاندارد بازی کبدی در همین سال تصویب شد.  فدراسیون آماتور کبدی هند نیز در سال ۱۹۷۳ تأسیس شد.

بازی کبدی یکی از قدیمیترین بازیها با منشأ هندی است. ۴۰۰۰ سال پیش، حماسه باستانی هند، مهابهاراتا نبرد بین جنگجو آبهیمانیو وارث پادشاهان پاندوا با کوروس را در اردوگاه دشمن توصیف کرد او موفق شد به هفت دفاع حریف آنها نفوذ کند، اما به همین دلیل این که او را نمیدانست، در گذشت. 

کبدی در اصل یک بازی تیمی در فضای باز است که در سطح نرم زمین بازی می‌شود که هم مهارت و قدرت لازم دارد و هم ویژگیهای کشتی و راگبی را در هم می‌آمیزد.

 کتاب حاضر به آموزش رشته‌ی ورزشی کبدی همراه با نکات داوری و آزمون‌های آمادگی جسمانی و شناختی جهت استعدادیابی این رشته می پردازد.

 خواندن کتاب آموزش و استعدادیابی در کبدی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه علاقه‌مندان به ورزش‌های تیمی به ویژه کسانی که دوست دارند با ورزش کبدی بیشتر آشنا شوند.

نظرات کاربران

hamed mollazadeh
۱۴۰۰/۰۵/۰۹

چند صفحه ناقص در رابطه با رشته کبدی که در سایتهای اینترنتی به مراتب کاملترش موجود است، چند صفحه نیز در مورد آزمون های آمادگی جسمانی بدون توضیح و نرم و... . هر چیزی که هست نه آموزش کبدی دارد

- بیشتر
هادی رحیمی
۱۳۹۹/۱۰/۲۲

سلام بسیار پر محتوا و عالی دست مریضاد به امید موفقیت کامل

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۹ صفحه

حجم

۸۵۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۹ صفحه

قیمت:
۲۰,۵۰۰
تومان