دانلود و خرید کتاب تحلیل حجم - قیمت در معاملات، کلید مخفی موفقیت در بورس سیاوش قنبرنژادمغانلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحلیل حجم - قیمت در معاملات، کلید مخفی موفقیت در بورس اثر سیاوش قنبرنژادمغانلو

کتاب تحلیل حجم - قیمت در معاملات، کلید مخفی موفقیت در بورس

معرفی کتاب تحلیل حجم - قیمت در معاملات، کلید مخفی موفقیت در بورس

تحلیل حجم- قیمت در معاملات کلید مخفی موفقیت در بورس یک کتاب کاربردی در زمینه معاملات بورس نوشته سیاوش قنبرنژاد مغانلو و بر اساس کتاب master the market اثر تام ویلیامز است.

درباره کتاب تحلیل حجم- قیمت در معاملات کلید مخفی موفقیت در بورس

توجه به حجم معاملات در بورس یکی از مهمترین نکاتی است که برای موفقیت هر معامله گری لازم است. حجم معاملات است که تعیین می‌کند میزان فعالیت صورت گرفته بر روی یک سهم به چه میزان بوده و در صورتی که قیمت‌ها در کف باشند عموماً نشان از رشد قیمتی و در صورتیکه در سقف باشند نشان از ریزش عنقریب قیمت خواهد داشت.

در این کتاب در ابتدا اصول کلی بورس و عوامل تاثیر گذار بر آن بررسی می‌شود. سپس اشاره‌ای به مباحث کلی تکنیکال از قبیل نمودارهای کندل می‌شود. در ادامه به روش‌های مورد استفاده حقوقی‌ها بازار از قبیل نفوذ در عرضه و یا با ترس بیرون انداختن سهامداران می‌شود. و در پایان به چند سهم از بورس ایران در این خصوص اشاره می‌شود.

نکته جالبی که در مورد این کتاب وجود دارد تمرکز بر حجم معاملات به همراه روش های مورد استفاده حقوقی‌ها و سهامداران اصلی سهم برای کنترل قیمتی آن است که در کتاب‌های بورسی به ندرت مورد اشاره قرار می‌گیرد و خواننده با مطالعه این کتاب دانش خوبی از معاملات بورسی بدست خواهد آورد.

خواندن کتاب تحلیل حجم-قیمت در معاملات کلید مخفی موفقیت در بورس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام معامله‌گران در بازار بورس که تجربه ای متوسط از معاملات دارند و تلاش دارند دانش خود را برای پیش بینی نحوه تغییرات قیمت سهم افزایش دهند.

درباره تام ویلیامز

تام ویلیامز بنیانگذار نرم افزارمعامله‌گری بر اساس تحلیل حجم است و کمک شایانی به پیشبرد علم تحلیل حجم در معاملات بورس نموده است.وی متولد سال ۱۹۲۶ و متوفی به سال ۲۰۱۶ است و کتاب‌های صریح و مشخص وی راهگشای بسیاری از معامله گران بوده است.

درباره سیاوش قنبرنژاد مغانلو

نویسنده کتاب، سیاوش قنبرنژاد مغانلو نیز دانش آموخته کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران در زمینه کارآفرینی است و مطابق آنچه در کتاب اشاره کرده با خواندن کتاب تام ویلیامز دریچه‌ای از دنیای پوشیده و پنهان معاملات بورسی به روی او باز شده و با دقت بیشتری معاملات خود را انجام داده است.

بخش‌هایی از کتاب

هر روزه در بازارهای بورس جهان میلیاردها واحد سهام خرید و فروش می شود. بازار بورس همواره بزرگترین بازار جهان بوده است. اگر از یک معامله گر متوسطی بپرسید چرا بازارها صعودی و یا نزولی هستند پاسخ های متعددی دریافت خواهید کرد.

معامله‌گر عادی هیچ دیدی از علت تغییرات قیمتی در بازار ندارد.بیشتر معامله گران صرفاً بر اساس سیستمی مکانیکی نظیر فرمول ها قوانین تکنیکال و یا صرفاً بر اساس شایعات موجود و توصیه دیگران اقدام به خرید و فروش سهام می کنند.

بنابراین اگر چه بازار بورس بزرگترین بازار مالی جهان است در عین حال بازاری کمتر شناخته شده است. حرکات سریع قیمت مرموز هستند و زمانی اتفاق میفتند که هیچ انتظاری نمی رود و به نظر میرسد هیچ منطقی در ورای آن وجود ندارد. ولی در واقع چنین نیست!


نظرات کاربران

سیاوش قنبرنژاد
۱۳۹۹/۰۶/۰۸

سلام و ادب. بنده نویسنده کتاب هستم. خواستم تشکر کنم از همه مخاطبان عزیز. کتاب در کمتراز دو هفته به پرفروشترین کتاب طاقچه و کتابراه تبدیل شد.البته درآمد مالی چندانی برای نویسنده نیست تو ایران ولی خلای آثار علمی بورسی

- بیشتر
Amir Hossine
۱۳۹۹/۰۶/۰۶

سه نفر نظر دادن ولی ادبیات هر سه عینا مث هم هست. زیبا نیست؟

کاربر ۲۰۶۸۷۵۹
۱۳۹۹/۰۶/۰۲

بسیار عالی، این کتاب رفتار بازیگردان های سهام یا حقوقی ها در کنترل قیمت سهام را توضیح داده که هر بورس باز حرفه ای باید حتماً این مطالب را بداند، البته نگارش می‌توانست بهتر باشد.

کاربر ۲۱۷۲۳۲۲
۱۳۹۹/۰۵/۳۰

اطلاعات خوبی در مورد بورس و رفتار حقوقی ها و نحوه تشخیص سقف بازار در این کتاب داده شده.برای یک فرد فعال در بورس افزایش دانش حرف اول را میزند.قیمت کتاب نیز بسیار مناسب است.

کاربر ۲۱۷۵۰۳۳
۱۳۹۹/۰۵/۳۰

کتاب خوبی بود. هم اصول اولیه بورس رو معرفی کرده بود و هم رفتار حقوقی‌ها و بازیگرای سهم رو تشریح کرد که توی بقیه کتابای بورسی ندیده بودم. یه نکته جالب اینکه مثالهای خوبی‌ از بورس ایران داشت. شخصا دیدم

- بیشتر
احسان
۱۳۹۹/۱۰/۰۳

برای افراد تازه وارد به بورس ,کتاب بسیار خوب و کاربردی بود,و به من کمک کرد تا با کتاب اصلی اقای تام ویلیامز آشنا شوم,از این بابت از نویسنده ی کتاب تشکر می کنم.کتاب اقای تام ویلیامز,به زبان فارسی هم

- بیشتر
رضا
۱۳۹۹/۱۱/۱۱

کتاب خوبی هست ولی برای یک فرد مبتدی در بورس مناسب نیست باید حداقل مفاهیم اولیه رو بلد باشین و با این کتاب هست که متوجه میشید چرا یک سهم بنیادی خوب رو که میخرید بالا نمیره و ایضا به

- بیشتر
کاربر ۲۱۸۱۰۳۸
۱۳۹۹/۰۶/۰۱

مواردی نظیر تست بازار یا نفوذ در عرضه و در کل رفتار حقوقی ها رو بیان کرده که در سایر کتابهای بورسی وجود ندارد و برای مخاطب با دانش متوسط می‌تونه مفید باشه

Sajad Rezaei
۱۴۰۱/۱۲/۱۳

متن کتاب شبیه یک مقاله هست که از منابع مختلف گردآوری شده، مقاله ای که مطالبش پراکنده هست و بارها تکرار میشه. اما از لحاظ محتوا باید بگم که برخلاف ادعای نویسنده شاه کلیدی که معاملات شما رو متحول کنه در

- بیشتر
فریاد سکوت
۱۴۰۱/۰۴/۱۲

از منظر حجم روند ها رو بررسی میکنه که برای اشنایی با حجم و طرح یکسری اشناییت ها خوبه. اما به نظرم خیلی جای کار داره و کامل نیس! و بحث های بیشتری رو میشد برای یک معامله مطرح کرد.

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۱۵,۰۰۰
۵۰%
تومان