دانلود و خرید کتاب بالاخره خودمو پیدا می‌کنم علی صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بالاخره خودمو پیدا می‌کنم اثر علی صالحی

کتاب بالاخره خودمو پیدا می‌کنم

نویسنده:علی صالحی
انتشارات:نشر عطران
امتیاز:
۲.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بالاخره خودمو پیدا می‌کنم

کتاب بالاخره خودمو پیدا می‌کنم نوشته علی صالحی سعی دارد روش‌های نوین رفع افسردگی ارائه کند،  افسردگی یک حالت خلقی شامل بی حوصلگی و گریز از فعالیت یا بی‌علاقگی و بی‌میلی است و می‌تواند بر روی افکار، رفتار، احساسات و خوشی و تندرستی یک فرد تأثیر بگذارد.

درباره کتاب بالاخره خودمو پیدا می‌کنم

افرادی که دارای حالت افسردگی هستند، می‌توانند احساس ناراحتی، اضطراب، پوچی، ناامیدی، درماندگی، بی ارزشی، شرمساری یا بی‌قراری داشته باشند. ممکن است آن‌ها اشتیاق خود در انجام فعالیت‌هایی که زمانی برایشان لذت بخش بوده از دست بدهند، نسبت به غذا بی‌میل و کم اشتها شوند، تمرکز خود را از دست بدهند، در به خاطر سپردن جزئیات و تصمیم گیری دچار مشکل شوند، در روابط خود به مشکل برخورد کنند و به خودکشی فکر کرده، قصد آن را داشته باشند و حتی خودکشی کنند. اختلال افسردگی هم چنین ممکن است باعث بی‌خوابی، خواب بیش از حد، احساس خستگی و کوفتگی، مشکلات گوارشی، یا کاهش انرژی بدن شود.

افسردگی یکی از ویژگی‌های برخی از نشانگان روانی از جمله اختلال افسردگی اساسی است. اما ممکن است یک واکنش طبیعی نسبت به رویدادهای زندگی مانند مرگ اطرافیان، اثرات بیماری‌های بدنی یا عوارض جانبی مصرف بعضی از داروها و درمان‌های پزشکی باشد، البته تا زمانی که این حالت در یک مدت زمان طولانی باقی نمانده باشد. یک تشخیص راهنمای تشخیصی و آماری اختلال‌های روانی، افسردگی به شکل یک عادت که فرد می‌تواند به عنوان بخشی از زندگی خود تجربه کند را متمایز می‌کند. این کتاب سعی دارد به رفع افسردگی کمک کند.

خواندن کتاب بالاخره خودمو پیدا می‌کنم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر احساس می‌کنید خودتان یا اطرافتان حس خوبی را تجربه نمی‌کنید و خسته و گوشه‌گیر شده‌اید این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم


نظرات کاربران

آرش
۱۳۹۹/۰۶/۱۲

خیلی گرونه

12 12
۱۴۰۰/۰۴/۲۸

نمونه شامل فهرست مطالب نیست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۵۱۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان