دانلود و خرید کتاب راز گُل سرخ محمدحسین جولایی‌تهرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب راز گُل سرخ

کتاب راز گل سرخ، نوشته محمد حسین جولایی تهرانی به همت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر شده است. گوشه‌ای از سخنان شهید حسن باقری است که به همراه شعرهای از شاعران نام‌آشنا با هدف معرفی این شهید بزرگوار جمع‌آوری شده است.

درباره مجموعه پیوند

دوران هشت سال دفاع و مقاومت جمــهوری اسـلامی ايـران در برابـر هجوم نظامي رژيم عراق كه با ترغيب امريكا آغاز شد و با پشـتيباني همه قدرت‌هاي سياسی، نظــامی و اقتصـادی جـهان ادامـه يـافت از بارزترين مقاطع حيات حقيقي اين مرز و بوم است. اينک كه بيش از شانزده سال از پايان اين دوره سرنوشت‌ساز تاريخ ايـران و انقـلاب اسـلامی مـی‌گذرد، تبييــن حماســه‌های عظيــم و ارزشمندی كه مردم و رزمنـدگان ايـن سـرزمين آفريدند، ضرورت بيشتری پيدا كرده است.

مركز مطالعات و تحقيقات جنــگ با هدف معرفی شهدای هشت سال دفاع مقدس با زبانی شاعرانه و براسا دیدگاه و سخنان خود شهیدان بزرگوار اقدام به انتشار مجموعه پیوند کرده است. در هر کتاب بخشی از سخنان این شهیدان بزرگوار و اشعاری با حال و هوای نزدیک به سخنانشان جمع‌آوری شده است. مخاطب با خواندن این مجموعه احساسی خوشایند و بینشی تازه نسبت به شهدا پیدا می‌کند

خواندن مجموعه پیوند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه علاقه‌مندان به زندگی و احوال شهدا از این کتاب لذت خواهند برد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۲۰ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۲۰ صفحه