دانلود و خرید کتاب تحول معنوی در کودکی و نوجوانی یوگن سی. رولکیپارتین ترجمه شعله امیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحول معنوی در کودکی و نوجوانی اثر یوگن سی. رولکیپارتین

کتاب تحول معنوی در کودکی و نوجوانی

معرفی کتاب تحول معنوی در کودکی و نوجوانی

کتاب تحول معنوی در کودکی و نوجوانی نوشته یوگن سی رولکیپارتین یکی از کتاب تخصصی انتشارات دانشگاه اصفهان برای تدریس در رشته روان‌شناسی کودکان این دانشگاه است.

انتشارات دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۳۳ شمسی شروع به کار نموده است ولی فعالیت رسمی خودرا از سال ۱۳۴۷ آغاز کرده است. فعالیت‌های عمده انتشارات دانشگاه اصفهان درحوزه کتاب عبارت است از تالیف و ترجمه ونشر کتاب‌های علمی و درسی برای رشته‌هایی که در دانشگاه تدریس می‌شود، نخستین کتاب از انتشارات دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۳۸ هجری شمسی انتشار یافته است و از آن سال تاکنون بیش ۷۳۰عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

مؤلفان کتاب تحول معنوی در کودکی و نوجوانی در تدوین آن سعی کرده¬اند که به تعامل بسیاری از حوزه¬های تحولی با تحول معنوی توجه کنند. از جمله تعامل حوزه شناخت، هویت، شخصیت و... با تحول معنوی؛ بنابراین این کتاب، علاوه بر قابلیت استفاده برای تدریس دروس روانشناسی تحولی و رشد و دروس مرتبط در دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، توان ارائه پیشنهادهای پژوهشی به پژوهشگران و دانشجویانی که به دنبال تعامل حوزه‌های متفاوت روانشناسی تحولی با تحول معنوی هستند را دارد.

در حوزه نشریات نیز دانشگاه اصفهان رتبه چهارم تعداد نشریات علمی پژوهشی را در کشور داراست و در حال حاضر بیش از ۴۰ نشریه فعال در این حوزه منتشر می‌شود.

کتاب تخصصی تحول معنوی در کودکی و نوجوانی یکی از کتاب‌های کاربردی و جامع این انتشارات برای استفاده دانشجویان و پژوهشگران است. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۶۱۴ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۶۱۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۵۰۰
تومان