دانلود و خرید کتاب آغوش درمانی ۱ کتلین کیتینگ ترجمه امیرحسن مکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آغوش درمانی ۱ اثر کتلین کیتینگ

کتاب آغوش درمانی ۱

امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آغوش درمانی ۱

کتاب آغوش درمانی ۱ نوشته کتلین کیتینگ درباره آغوش‌گیری و تاثیرات مثبت آن بر روح و جسم و روان است. 

آغوش‌گیری واکنشی غریزی و طبیعی نسبت به احساس محبت، همدردی، نیاز و شادمانی است.همچنین، آغوش‌گیری یک دانش است؛ روشی ساده برای حمایت، التیام، شفا و رشد که نتایج ملموس و قابل‌ملاحظه‌ای دارد. در این کتاب تکنیک‌های آغوش‌گیری با آمیزه‌ای دلنشین از تفنن و جدیت شرح داده می‌شود. امید است که از آن‌ها به عنوان چارچوبی برای خلق تجارب و روش‌های خود در رابطه با آغوش‌درمانی استفاده کنید.

 خواندن کتاب آغوش درمانی ۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌دارن کتاب‌های روان‌شناسی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

درباره کتلین کیتینگ

کتلین کیتینگ فارغ‌التحصیل رشته‌ی روانشناسی بالینی است و سال‌ها به عنوان مشاور، روان‌درمانگر، مربی سلامت روان، سخنران انگیزشی و مددکار خانواده خدمات ارزشمندی را ارائه داده است. او می‌گوید: 

«کتاب آغوش‌درمانی را زمانی به رشته‌ی تحریر در آوردم که سرپرست آموزش در یک بیمارستان روانی خصوصی در کالیفرنیا بودم. انگیزه‌ی نگارش این کتاب این بود که فهمیدم ما انسان‌ها بیش از قرص و دارو نیازمند این هستیم که روان جریحه‌دار شده‌ی خود را التیام بخشیم؛ همچنین نیاز داریم که عشق را لمس کنیم.» کتلین کیتینگ همچنین نویسنده‌ی کتاب پرفروش آغوش‌درمانی۲،زبان شگفت‌انگیز آغوش است.

 بخشی از کتاب آغوش‌درمانی

آغوش‌درمانگر و آغوش‌پذیر هر دو باید از یک صلاحیت برخوردار باشند: این که حضور داشته باشند.

فرآیند آغوش‌درمانی برای هر دو طرف خاصیت شفابخشی دارد. در حقیقت، فرد آغوش‌دهنده و فرد آغوش‌پذیر نقش درمانگری را رد و بدل می‌کنند. شما در مقام یک آغوش‌درمانگر با کودک درون‌تان که محتاج عشق، امنیت، حمایت، توجه و بازی و شیطنت است ارتباط برقرار می‌کنید و همین نیازها را نیز در فرد آغوش‌پذیرنده برآورده می‌کنید.

آغوش‌درمانگر قضاوت یا ملامت نمی‌کند. اما درک می‌کند که بسیاری از ما در جامعهٔ سرد و رسمی این را نیاموخته‌ایم که حمایت عاطفی‌ای را که نیازمند آن هستیم، طلب کنیم. کمبود عشق، محبت، حمایت یا حتی بازی و شیطنت که از دوران کودکی بر جای مانده ممکن است احساسات‌مان را جریحه‌دار کرده باشد. اگر کوران‌های حوادث و افت و خیزهای زندگی در دوران کودکی و طول رشدمان باعث کمبود عزت‌نفس‌مان شده باشد، احتمالاً احساس می‌کنیم که از دوست داشته شدن و آغوش محبت محروم مانده‌ایم.

اگرچه آغوش درمانگران نمی‌توانند همهٔ این مشکلات را برطرف کنند، تمنای درونی برای دریافت عشق و محبت را ارج می‌نهند و با بذل‌توجه، درک، خنده، سخنان تسکین‌دهنده و آغوش آرام‌بخش خود، به این نیاز پاسخ می‌گویند.


نظرات کاربران

کاربر ۳۷۷۰۳۱۶
۱۴۰۲/۱۰/۱۷

کتاب خوبی است نکته های داشت که من واقعا نمیدانستم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۲۷۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان