دانلود و خرید کتاب مدیر یک دقیقه‌ای؛ تیم‌هایی با کارآیی بالا می‌سازد کن بلانچارد ترجمه محمدجواد نعمتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیر یک دقیقه‌ای؛ تیم‌هایی با کارآیی بالا می‌سازد اثر کن بلانچارد

کتاب مدیر یک دقیقه‌ای؛ تیم‌هایی با کارآیی بالا می‌سازد

معرفی کتاب مدیر یک دقیقه‌ای؛ تیم‌هایی با کارآیی بالا می‌سازد

مدیر یک دقیقه‌ای تیم‌هایی با کارآیی بالا می‌سازدا ثری در زمینه مدیریت و کسب وکار نوشته کن بلانچارد، دونالد کارو و یونیس پریسی است.
بلانچارد، کارو و یونیس پریسی در این کتاب درباره دستیابی به تعالی از طریق تیم سازی در سازمان صحبت می‌کنند.

درباره کتاب مدیر یک دقیقه‌ای؛ تیم‌هایی با کارآیی بالا می‌سازد

هرگز تا قبل از این در تاریخ محیط کار، مفهوم کار تیمی آنقدر برای عملکرد سازمان‌های موفق مهم نبوده است. با رشد سریع تغییرات اجتماعی، تکنولوژیکی و اطلاعاتی در حالِ وقوع، جامعه ما با استرس‌هایی روبروست که قبلاً هرگز تجربه نکرده است. سازمان‌های ما پیچیده‌تر و رقابتی‌تر شده‌اند. دیگر ما نمی‌توانیم برای رسیدن به جایگاه‌های برتر، صرفاً متکی به تعدادی محدودی نیروی کارآمد باشیم. اگر می‌خواهیم بقاء یابیم باید روش‌هایی پیدا کنیم تا از خلاقیت و پتانسیل افراد در همه سطوح استفاده نماییم.

حرکت به سمت مشارکت و دخالت دادن افراد در کارها، به قدری قوی‌ است که از آن به عنوان «انقلاب سوم» در رویه‌های مدیریتی یاد می‌شود. کار تیمی منجر به افزایش مالکیت و تعهد، شکوفایی خلاقیت و ایجاد مهارت‌ها می‌گردد. رهبر امروزی باید توانمندکننده افراد و تسهیل‌کننده تیم‌ها باشد- نه تنها به عنوان یک رهبر اثربخش تیم، بلکه به عنوان عضوی اثربخش از خود تیم باشد.

مفاهیمی که در سراسر کتابِ مدیر یک دقیقه‌ای تیم‌هایی با کارآیی بالا می‌سازد ارائه می‌شوند، یک نقشه دقیق برای مدیریت حرکت به سمت ساخت تیم‌هایی با بهره‌وری و رضایتمندی بالاتر مطرح می‌کنند.

کن بلانچارد، کارو و پریسی در قالب داستانی جذاب، همراه مدیر جوانی که در حال یادگیری مفاهیم رهبری است؛ اصول تشکیل تیم هایی با کارایی بالا را آموزش می‌دهند.

 خواندن کتاب مدیر یک دقیقه‌ای؛ تیم‌هایی با کارآیی بالا می‌سازد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 مدیران و همه علاقه مندان به کتاب‌های مدیریت و کسب وکار

 درباره کن بلانچارد

کن بلانچارد مسئول ارشد «شرکت‌های کن بلانچارد» است، که یک شرکت جهانی با خدمات کامل در حوزه آموزش و مشاوره مدیریت است و خود بلانچارد و همسرش، دکتر مارجوری بلانچاردآن را در سال ۱۹۷۹ در سن دیه گو، کالیفرنیا، تأسیس کردند. همچنین او در دانشگاه محل تحصیل خود یعنی دانشگاه کورنل، سخنران است و موسس معتمد هیئت امنا نیز محسوب می‌شود.

دکتر بلانچارد جوایز و عناوین افتخاری زیادی برای آثارش در حوزه مدیریت، رهبری و سخنرانی کسب کرده است. در سال ۱۹۹۱، «انجمن ملی سخنرانان»، بالاترین مقام افتخاری خود را تحت عنوان «شورای جایزه تعالی همکاران» را به وی اعطاء کرد. در سال ۱۹۹۲، دکتر بلانچارد توسط «مجله آموزش» و کنفرانس‌های لیکوود، وارد تالار مشاهیر توسعه منابع انسانی شد، و همچنین جایزه چکش حراج طلایی ۱۹۹۲ از طرف تستمستر اینترنشنال به او داده شد. در ۱۹۹۶، کن بلانچارد جایزه تأثیر متمایز روی توسعه منابع انسانی را از طرف انجمن آمریکایی آموزش و توسعه دریافت کرد.

 درباره دونالد کارو

دونالد کارو یک مشاور، مربی و آموزش دهنده موفق و مورد احترام در حوزه موفقیت و سخنران انگیزشی پویا می‌باشد.

او مشاوره‌های زیادی را با سازمان‌های دولت، آموزشی وتجاری در سراسر ایالات متحده، مکزیک و کانادا دارد و در حوزه‌های رهبری، تیم‌سازی، تغییر سازمانی، مشارکت کارکنان و همکاری در شرایط کاری، تخصص دارد.

مطالب و سمینارهای او با انگیزه و حالت طنز ارائه می‌شوند و مبتنی بر دانش و تجربه دست اول او می‌باشند. او اغلب به عنوان فردی آگاه و دلسوز در نظر گرفته می‌شود و سوای تفاوت شرکت کنندگان و مخاطبینش، ارتباطی عالی با آنها دارد. دونالد کارو استاد بازنشسته دانشگاه ماساچوست است، جایی که در آن مدیریت و آموزش برنامه تحصیلات تکمیلی در حوزه توسعه سازمانی را از سال ۱۹۶۵ تا ۱۹۹۴ بر عهده داشت.

او یکی از شرکای مشاور و موسس شرکت‌های بلانچارد است، جایی که با سازمان‌های مختلف و نیز خود شرکت‌های بلانچارد، مشاوره دارد.

کارو خالق مجموعه برنامه آموزشی تیم‌های با کارآیی بالاست که توسط شرکت‌های کن بلانچارد ارائه می‌شود و او مقالات زیادی را برای نشریات تخصصی در این حوزه ارائه کرده است. همچنین او یکی از اعضاء فال موسسه NTL نیز می‌باشد.

دونالد کارو مدرک کارشناسی در حوزه کسب و کار از دانشگاه اوهایو، مدرک کارشناسی ارشد در رشته روابط انسانی از دانشگاه اوهایو و مدرک دکترا در رشته روانشناسی مشاوره از دانشگاه فلوریدا دارد.

درباره  یونیس پریسی

خانم یونیس پریسی کارو یک مشاور و مربی موفق مشاوره است و به عنوان سخنران انگیزشی فعالیت دارد.

او با تجربه زیاد در حوزه‌های مختلف مدیریت و توسعه سازمانی، پروژه‌های آموزشی و مشاوره‌ای زیادی را طراحی، مدیریت و پیاده‌سازی کرده که برای شرکت‌های زیادی در آمریکای شمالی می‌باشند، منجمله مریل لینچ، ای تی اند تی، هیات هتلز، شرکت ترانسکو انرژی و وزارت سلامت، آموزش و رفاه.

تیم‌سازی، رهبری، تغییر سازمانی و مدیریت زندگی جزء حوزه‌های بسیاری‌اند که خانم یونیس پریسی کارو از طریق سمینارها، سخنرانی‌ها و مقالات در آن فعالیت دارد. همچنین او یکی از موسسین برنامه آموزشی تیم‌های با کارآیی بالا می‌باشد که توسط شرکت‌های کن بلانچارد ارائه می‌گردد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴۷٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱۵ صفحه

حجم

۲۴۷٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱۵ صفحه

قیمت:
۱۷,۵۰۰
تومان