دانلود و خرید کتاب این من‌های بازیگوش سید علی شجاعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب این من‌های بازیگوش اثر سید علی شجاعی

کتاب این من‌های بازیگوش

معرفی کتاب این من‌های بازیگوش

کتاب این من‌های بازیگوش، داستانی از سیدعلی شجاعی با تصویرگری یگانه یعقوب‌نژاد است. داستان کتاب این من‌های بازیگوش درباره‌ی درختی است که طوفان آن را از جا درآورده است و درست وسط مهم‌ترین خیابان شهر انداخته است. 

درباره‌ی کتاب این من‌های بازیگوش

یکی از بهترین راه‌های کمک به کودکان برای آموزش مهارت حل مساله، کمک گرفتن از داستان‌ها و سیر وقایع خاص آن است. سیدعلی شجاعی در کتاب این من‌های بازیگوش مساله‌ای را مطرح می‌کند و با جلوتر رفتن سیر رفتن به کودکان کمک می‌کند تا راه‌های منطقی برای حل کردن مساله را انتخاب و امتحان کنند. 

کتاب این من‌های بازیگوش درباره‌ی یک درخت است. درختی خیلی بزرگ. طوفان قوی آن را از جا درآورده و آن را وسط بزرگ‌ترین و مهم‌ترین خیابان شهر انداخته است. حالا همه از خواب بیدار شده‌اند و نمی‌دانند با درخت به آن بزرگی وسط خیابان چه‌کار کنند. ماشین‌ها پشت سر هم بوق می‌زنند، بلکه بوق ماشین بتواند درخت را جابه‌جا کند اما بوق که نمی‌تواند درخت را بلند کند و جای دیگری ببرد. کم‌کم مردم از ماشین‌هایشان پیاده می‌شوند و فکر می‌کنند که با درخت چه‌کار کنند...  

کتاب این من‌های بازیگوش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کودکان و نوجوانان از خواندن کتاب این من‌های بازیگوش لذت می‌برند. مربیان و والدین نیز می‌توانند از محتوای کتاب این من‌های بازیگوش استفاده کنند. 

نظرات کاربران

کاربر ۱۲۳
۱۴۰۰/۰۱/۰۳

از نظر محتوا کتاب غنی ای هست برای اوایل نوجوانی مفاهیم حل مسئله و مسئولیت اجتماعی و کار جمعی و منفعت طلبی های فردی تو کتاب گنجانده شده. قطعا یه داستان کوتاه کودک و نوجوان فرصت پرداختن عمیق به این مفاهیم

- بیشتر
فاطمه
۱۴۰۰/۰۴/۱۹

کتاب خوبی بود تصویرگری هم زیبا بود در عین سادگی و روانی، عمیق و تفکر برانگیز بود. مناسب کلاسهای درس و گفتگو با دانش آموزان نیز هست.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴ صفحه

حجم

۸٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴ صفحه

قیمت:
۹۶,۰۰۰
تومان