دانلود و خرید کتاب ذوالشهادتین امام محمدحسن روزی‌طلب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ذوالشهادتین امام اثر محمدحسن روزی‌طلب

کتاب ذوالشهادتین امام

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ذوالشهادتین امام

ذوالشهادتین امام نوشته محمدحسن روزی‌طلب، برش‌هایی از خاطرات و روایت‌های تاریخی آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی است.

در این کتاب روایت‌هایی از زندگی پرفرازونشیب و خاطرات رئيس موسسه امام خمینی (ره) شهر مقدس قم را می‌خوانید. بازه زمانی روایت این خاطرات از تولد استاد تا سال ۱۳۶۸ است.

 خواندن کتاب ذوالشهادتین امام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه منذان به خواندن سرگذشت‌نامه و خاطرات افراد تاثیرگذار.

 درباره آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی

تقی مصباح زادهٔ ۱۱ بهمن ۱۳۱۳ در یزد مشهور به محمدتقی مصباح یزدی، مجتهد، بنیان‌گذار و رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی، نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، عضو سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رئیس سابق شورای عالی مجمع جهانی اهل‌بیت و یکی از استادان حوزهٔ علمیهٔ قم است. مصباح به عنوان استاد اخلاق و پدر معنوی جبهه پایداری شناخته می‌شود.

وی از منظر علمی به دلیل نوشته‌هایش در زمینه تفسیر موضوعی قرآن، و فلسفه اسلامی - به ویژه یکی از کتاب‌های درسی حوزه تحت عنوان «آموزش فلسفه» که به زبان‌های عربی، انگلیسی و غیره نیز ترجمه شده است. استاد فلسفه و تفسیر خوانده می‌شود.

مصباح که از دوره دوم مجلس خبرگان رهبری نماینده استان تهران در آن بوده‌است در انتخابات سال ۱۳۹۴ از انتخاب مجدد برای ورود به این مجلس بازماند. او در انتخابات میاندوره ای خبرگان در اسفند ۱۳۹۸ از حوزه استان خراسان رضوی نامزد شده و توانست به عنوان نماینده مردم خراسان رضوی به مجلس خبرگان راه یابد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۶۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۶۸ صفحه