دانلود و خرید کتاب بازگشت زامس در روز شنبه پاول مآر ترجمه مهدی شهشهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بازگشت زامس در روز شنبه

بازگشت زامس در روز شنبه رمانی تخیلی نوشته پاول مآر، نویسنده ادبیات کودک اهل آلمان است که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده‌ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

 درباره کتاب بازگشت زامس در روز شنبه

مآر این داستان را در ادامه کتاب «یک هفته پر از شنبه» نوشته است که  در ان شخصیتی به اسم آقای تاشن پیر منتظر است تا یک موجود خیالی و افسانه‌ای به اسم زامس در روز شنبه بیاید و آرزویش را برآورده کند. در داستان کتاب حاضر، زامس بلاخره در روز شنبه می‌آید و بعد از کلی ماجرا آقای تاشن از او درخواست می‌کند که آرزوی عجیبش را برآورده کند

خواندن کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به ادبیات داستانی.

 درباره پاول مآر

پاول مآر در ۱۹۳۷در شهر شواین فورت، در آلمان به دنیا آمد. او علاوه بر آثار متعددیکه برای کودکان و نوجوانان به رشته‌ی تحریر درآورده، نمایش نامه‌هایی برای رادیو و صحنه نیز نگاشته و تصویرگری آثارش را خود بر عهده گرفته است.

او تاکنون جوایز متعدد بین المللی از جمله جایزه‌ آکادمی ادبیات کودکان و نوجوانان آلمان، جایزه‌ دولتی اتریش و جایزه‌ برادران گریم را دریافت کرده است.

نظرات کاربران

کاربر ۱۱۴۰۶۲۲
۱۴۰۱/۱۲/۲۴

خیلی قشنگ است ... من چاپی ش رو گرفتم... توصیه می کنم خریداری کنید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۱۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان