دانلود و خرید کتاب قوی‌ترین راز تجلی در دنیا کارنلین سیج ترجمه مهدی داعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قوی‌ترین راز تجلی در دنیا اثر کارنلین سیج

کتاب قوی‌ترین راز تجلی در دنیا

معرفی کتاب قوی‌ترین راز تجلی در دنیا

قوی‌ترین راز تجلی در دنیا کتابی نوشته کارنلین سیج درباره قانون جذب است. قانون جذب، قانونی است که در مورد چگونگی جریان انرژی قدرتمند کائنات در زندگی ما صحبت می کند.

درباره کتاب قوی‌ترین راز تجلی در دنیا 

 به گفته این کتاب در کائنات، دو میدان کوانتومی انرژی قوی حاکم است؛ میدان انرژی عشق و میدان انرژی ترس. میدان عشق با جوهره الهی وجودی ما و کائنات مرتبط است و هر چه خوبی در آن جریان دارد.

میدان انرژی ترس، ارتباط ما را با جوهره الهی وجودی مان قطع می‌کند و باعث می‌شود نا آگاهانه انتخاب‌هایی ناهماهنگ با قدرت درونی و اراده خداوند کرده و گرفتار رنج و درد شویم .

 کارنلین سیج‌ با سال ها تجربه موفق در زمینه مهارت زندگی آگاهانه در کتاب بی نظیر خود، قوی‌ترین راز تجلی در دنیا برای اولین بار در جهان و در عرصه موفقیت، با ارائه تکنیکی کاملا کاربردی برای ارتباط آگاهانه با میدان انرژی عشق کائنات ، پرده از قوی ترین راز تجلی آرزوها برداشته و به این ترتیب ، با کشف حلقه مفقوده قانون جذب ؛ کمک شایانی به علاقمندان موفقیت در حوزه‌های مختلف نموده است.

 خواندن کتاب قوی‌ترین راز تجلی در دنیا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب پاسخ سوالات درباره قانون جذب را داه و مناسب کسانی است که در این حوزه سوالات زیادی دارند.

 بخشی از کتاب قوی‌ترین راز تجلی در دنیا

منتقدان قانون جذب؛ مخالف ترویج آرمان های مادی‌گرایانه توسط این قانون می باشند. دلیل آن این است که بیشتر افرد با پی‌بردن به وعده‌های قانون جذب، به طور مغناطیسی به سمت حوزه مادی‌گرایی کشیده شده و بدین وسیله می‌خواهند صاحب خانه، ماشین، جواهرات و چیزهای خودخواهانه ای از این قبیل شوند. به گزارش مجله نیوزویک حتی تعدادی از اساتید شرکت‌کننده در مستند راز از مادی‌گرایی افراطی‌ای که در این فیلم به تصویر کشیده شده بود دل خوشی نداشته و حتی دو نفر از گویندگان آن، به وضوح نگران این بودند که مبادا این فیلم؛ روند تجلی آرزوهای افراد را چنان جادویی یا شگفت انگیز جلوه دهد که بیشتر مردم در توهم این دنیا فرو رفته و به آن سرگرم شوند.

نکته مهّمی‌که باید مدنظر داشت آن است که هیچ‌گاه مادی‌گرایی یا میل به منفعت شخصی، باعث برآورده شدن آرزوهای تان نمی‌گردد. بنابراین تا زمانی که آرزوهای‌تان تحت تأثیر امیال مادی، منفعت طلبی و یا دیگر علائق خودخواهانه باشد، علیرغم صرف انرژی و تجسم ذهنی آن‌ها در مدت زیاد و یا به کاربردن دیگر تکنیک های جذب باز هم به آنچه می‌خواهید نمی‌رسید. ممکن است فردی ادعا نماید افراد و یا شرکت هایی هستند که با استفاده از اصول خودخواهانه و گاهی بی‌رحمانه قانون جذب، توانسته‌اند صاحب میلیون‌ها دلار پول شوند، امّا باید به همین عده خاطر نشان کرد که این عده و یا شرکت های به اصطلاح میلیونر با چسبیدن به علائق و منافع محدود شخصی، خود را از ثروتی فراتر از این مقداری که به دست آورده‌اند محروم کرده‌اند.

با وجودی که ممکن است با استفاده از قانون جذب شاهد وقوع اتفاقات خوب در زندگی‌تان باشید، اما بیشتر مواقع، این حالت در اثر تأیید کورکورانه و یا در اثر انتظار ناظر است که موجب مشاهده اتفاقات خوب می‌شود. در متون روانشناسی و علوم شناختی، تأیید کورکورانه عبارتست از تمایل فرد به جستجو و تفسیر اطلاعات جدید به شیوه‌ای که باورهای از پیش پنداشته در ناخوداگاه وی را تأیید کند و اطلاعات و تفاسیری را که با این باورها در تضاد است، نادیده می‌گیرد.

اصل انتظار ناظر۲۸ یا به اصطلاح اثرِ آزمایشگر، گرایشی است شبیه آنچه که در تحقیقات علمی یا آزمایشگاهی یافت می‌شود. این اصل بیان می کند زمانی که محققی، انتظار یک تجربه معین را دارد؛ از این رو ناخودآگاه آزمایشی را انجام می‌دهد تا به آن نتیجه برسد. برای حذف این اثر در مطالعات بالینی، غالباً از روش"دوسو-کور"۲۹ استفاده می‌شود.

در اجرای قانون جذب به مسیری هدایت می‌شوید که در نتیجه افکار مثبت و با فرکانس بالا، منتظر وقوع اتفاقات خوب باشید. با این کار سطح هوشیاری‌تان نیز بالا رفته، به طوری که هرگاه وقایعی رخ می‌دهند که ممکن است به قوانین جذب ربط داشته یا نداشته باشند، نه تنها به آنها توجه کرده و آنها را بزرگ می‌کنید بلکه آنها را به عنوان گواهی بر عملکرد قانون جذب نیز می‌دانید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
"من تبلور کاملی از خداوند هستم. همانند خداوند، من نیز عشق و بخشش هستم."
کاربر ۵۹۰۸۳۱۰

حجم

۱۱۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

حجم

۱۱۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان