دانلود و خرید کتاب پاسخ‌های استاد به نقدهایی به کتاب مسئله حجاب مرتضی مطهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پاسخ‌های استاد به نقدهایی به  کتاب مسئله حجاب اثر مرتضی مطهری

کتاب پاسخ‌های استاد به نقدهایی به کتاب مسئله حجاب

نویسنده:مرتضی مطهری
انتشارات:انتشارات صدرا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پاسخ‌های استاد به نقدهایی به کتاب مسئله حجاب

کتاب حاضر مشتمل است بر نقدهای یکی از فضلا بر کتاب «مسئله حجاب» و پاسخ‌های استاد مطهری به آن نقدها. توضیح اینکه در سال ۱۳۴۹ یکی از فضلا در حاشیه نسخه‌ای از چاپ سوم این کتاب، نظرات انتقادی خود را مرقوم نموده و آن را در اختیار استاد شهید می‌گذارد، و استاد نیز پاسخ‌های خود را در ذیل آن نقدها می‌نگارند. از آنجا که این نقدها و پاسخ‌ها برای عموم نیز قابل استفاده و مفید بود اقدام به چاپ آن گردید. در هر نقد و پاسخی ابتدا متن کتاب مسئله حجاب با ذکر صفحه آن ذکر شده، سپس نقد آن متن با حروف ریزتر و به دنبال آن پاسخ استاد با حروف سیاه و عرض کمتر آورده شده است.
معرفی نویسنده
عکس مرتضی مطهری
مرتضی مطهری

مرتضی مطهری روحانی شیعه ایرانی، استاد فلسفه و کلام اسلامی و مفسر قرآن است. او تالیفاتی پرشمار در علوم مختلف اسلامی داشته و نظرات و آثارش از لحاظ محتوا و شکل ارائه، جنبه‌های نوتری نسبت به دیدگاه‌ها و روش‌های سنتی حوزوی دارد؛ می‌توان از او به عنوان یکی از تاثیرگذارترین روحانیان معاصر در اندیشه و اثر نام برد. مطهری از مبارزین ضد حکومت پهلوی بود و پس از انقلاب اسلامی به عضویت شورای انقلاب درآمد.

نظرات کاربران

Reza Shirazi
۱۳۹۵/۰۸/۱۶

اون موقع که جامعه دو قطبی نبود و جهل مدرن و غرب گرایی به اینصورت نبود استاد شهید چه حرفای پخته ای میزدند.هرجا میدید کم کاری میشه قلمش رو بکار میگرفت.یه بار حجاب.یه بار فلسفه مارکسیسم .یه بار

- بیشتر
msadeq
۱۳۹۵/۰۳/۱۹

لطفاً کتاب های شهید مطهری را به فرمت epub بگذارید.متشکر از زحماتی که می کشید

AhmadReza
۱۳۹۵/۰۳/۱۵

سلام. من هم با نظر دوستمان موافقم. کتاب های ارزشمندی چون کتابهای استاد اگر به صورت EPUB در اختیار قرار بگیرد، تعامل با کتاب به مراتب راحت تر خواهد شد و افراد بیشتری از آن استفاده خواهند کرد.

آسمان
۱۳۹۵/۰۱/۰۶

سلام وعرض خسته نباشید چراکتابهای استادرو درقالب epub ارایه نمیدید خواندن کتابهابه صورت پی دی اف بسیار سخته من خودم بشخصه راضی هستم هزینه هم پرداخت کنم ولی کتاب اونطوری ارایه بشه کاش ترتیب اثربفرمایید باتشکر

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۰

تعداد صفحه‌ها

۸۹ صفحه

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۰

تعداد صفحه‌ها

۸۹ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان