دانلود و خرید کتاب قصه ما مثل شد (جلدهای ۶ تا ۱۰) محمد میرکیانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قصه ما مثل شد (جلدهای ۶ تا ۱۰) اثر محمد میرکیانی

کتاب قصه ما مثل شد (جلدهای ۶ تا ۱۰)

معرفی کتاب قصه ما مثل شد (جلدهای ۶ تا ۱۰)

 قصه ما مثل شد یک مجموعه ۱۰ جلدی اثر محمد میرکیانی است که در این کتاب، جلدهای ششم تا دهم آن در کنار هم آمده است.

 درباره مجموعه قصه ما مثل شد

 در این کتاب‌ها محمد میرکیانی، مجموعه‌ای از داستان‌های ایرانی را که در گذر زمان تبدیل به یک ضرب‌المثل شده، گردآورده است. محمدحسین صلواتیان نیز تصویرگری این کتاب را بر عهده داشته است. این مجموعه‌، قصه مثل‌های بسیاری را برای کودکان در خود دارد.

بعضی از این داستان‌ها از زندگی بزرگان دین و برخی از نوشته‌ها و آثار ادبی است و برخی دیگر از داستان‌های عامیانه و شفاهی برآمده. خواندن داستان ضرب‌المثل‌ها به کودکان کمک می‌کند اطلاعات عمومی‌شان را بالا ببرند و با آگاهی از این جملات کوتاه و پر معنا استفاده کنند.

مجموعه قصه ما مثل شد هم به کودکان آموزش می‌دهد و هم داستانی جذاب برای آن‌ها روایت می‌کند و به همین دلیل برای مربیان و معلمانی که قصد آموزش دارند هم مفید است.

خواندن مجموعه قصه ما مثل شد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان و نوجوانان کنجکاو و علاقه‌مند به قصه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره محمد میرکیانی

محمد میرکیانی نویسنده ادبیات کودک و نوجوان در سال ۱۳۳۷ در تهران به دنیا آمد. تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در تهران گذراند و از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دکترای هنر گرفت. او در سال ۱۳۶۱ وارد گروه کودک صداوسیما شد و به نوشتن قصه‌های ظهر جمعه و نمایشنامه رادیویی پرداخت.

مجموعه قصه روز تنهایی من محمد میرکیانی، در دوره پنجم کتاب سال جمهوری اسلامی ایران از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان کتاب سال برگزیده شد.

میرکیانی از نوجوانی مطالعه آثار ادبی نویسندگان بزرگ را آعاز کرد و در کنار تجربه کردن شغل‌های مختلف با قصه‌ها زندگی کرد به طوری که وقتی اولین قصه‌اش را نوشت، ۱۵ شغل را تجربه کرده بود.

بیشتر مطالعات و فعالیت‌های میرکیانی در زمینه ادبیات، به خصوص ادبیات کهن،‌ تاریخ، روان‌شناسی و شعر است. او در زمینه ادیبات کودک و نوجوان جوایز زیادی دریافت کرده است که از میان آنان می‌توان به جایزه کتاب سال نوجوان در سال ۱۳۶۵، جایزه کانون پرورش فکری، جایزه نویسنده برگزیده ۲۰ سال ادبیات کودک و نوجوان اشاره کرد.

میرکیانی تا کنون ۲۰۰ نمایشنامه برای کودکان و ۶۰ کتاب قصه منتشر کرده است و مجموعه قصه‌هایش برای گروه‌های سنی مختلف بالغ بر ۷۰۰ اثر است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۵۵۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۵۵۲ صفحه