دانلود و خرید کتاب بازی‌های یوگا برای بچه‌ها دنیل برسما ترجمه حسین فدایی حسین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازی‌های یوگا برای بچه‌ها اثر دنیل برسما

کتاب بازی‌های یوگا برای بچه‌ها

معرفی کتاب بازی‌های یوگا برای بچه‌ها

بازی‌های یوگا برای بچه‌ها نوشته دنیل برسما و مارژوک ویسچر است. آنها در این کتاب سرگرمی و تناسب اندام با ایستایی، حرکت و تنفس را آموزش می‌دهند.

کودکان به طور ذاتی یوگی هســتند. اگر هنگام بازی کردن به آنها نگاه کنید خواهید دید که به صورت خودکار حرکاتی را انجام می‌دهند که جزء آســاناهای ســنتی یوگا هســتند، آساناهایی مثل سگ

سربه زیر، حالت کودک و گاوآهن. همچنین آنها حرکاتی مخصوص به خود را نیز ابداع می‌کنند. هرچند بعضی از حرکات یوگا برای بدن در حال رشــد کودکان مناسب نیست اما نباید تمرینات عمومی یوگا را برای کودکان ساده‌سازی کرد. یوگا یک روند رشدی دارد که هر مرحله از این روند به اندازۀ مرحلۀ بعد از آن مهم است.

کتاب بازی‌های یوگا برای بچه‌ها، برای معلمان یــوگا، راهنمایان فعالیت گروهی، معلمان دبســتان و والدینی که به دنبال راه‌های ســرگرم‌کننده برای تمرین کردن با کودک خود هســتند نوشته شده اســت. این بازی‌ها برای کلاس‌های یوگا در مدرســه، اردوها، جلســات یا کارگاه آموزشی ایده‌آل هستند. همچنین برای آموزش ورزش، حــرکات موزون و کلاس‌های نمایش مفیدند. به علاوه تمرینــات کوتاه یوگا را می‌توان به عنوان زنگ تفریح یا یک فعالیت انرژی بخش در کلاس درس انجام داد. بســیاری از تمرینات را می‌توان با انجام کمی تغییر به صورت نشسته روی نیمکت به کار برد. انجام تنفس، حرکات آرامش بخش یا انجام حرکات کششی باعث می‌شود تا دانش‌آموزان آرام، هشیار و آمادۀ یادگیری شوند.

 بازی‌های این کتاب به صورت ساده و روان توضیح داده شده‌اند. اگرچه تمرینات یوگا عنصر آگاهی را به بازی‌ها می‌آورند اما میزان مفیدی از سرگرمی و لذت را نیز با خود به همراه دارند.

 خواندن کتاب بازی‌های یوگا برای بچه‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

والدین، مربیان و معلمان ورزش مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی.

نظرات کاربران

naghmeh
۱۴۰۲/۰۶/۲۵

کتاب بسیارعالی برای مربیان یوگا هست که میخوان با کودک کار کنن. برای پدر و مادر ها هم مفید هست توضیحات روان خوب داره که میتونید از این کتاب بازی و یوگا رو به کودکانشون آموزش بدن.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان